בעבודה זועמים על ליברמן: "נחצו כל הקווים האדומים של השותפות הקואליציונית"

שר האוצר ליברמן חולל משבר קואליציוני לאחר שהורה לבטל את המכסים על פירות וירקות מבלי להגיע להסכמות עם מפלגת העבודה שחרטה על דגלה את העזרה לחקלאים

שר האוצר ליברמן חולל משבר קואליציוני לאחר שהורה לבטל את המכסים על פירות וירקות מבלי להגיע להסכמות עם מפלגת העבודה שחרטה על דגלה את העזרה לחקלאים.

‏ח"כ ‎רם שפע מהעבודה תוקף בגל"צ: "שר האוצר ושר החקלאות שיכורי כוח, חושבים שהם יכולים לעשות מה שהם רוצים בניגוד לחצי מהקואליציה שלהם. נחצו כל הקווים האדומים של השותפות הקואליציונית"

‏יו"ר ועדת הכספים אלכס קושניר ב'רשת ב'": ממליץ לחבריי לקואליציה המתנגדים לרפורמה בחקלאות להיכנס מידי פעם לסופר ולראות את המחירים של הפירות והירקות. הרפורמה הזאת היא בשורה צרכנית של ממש, שתוביל להוזלת המוצרים.

הפרשן עמית סגל ניתח את עומק המשבר: "ליברמן חייב להוריד את המחירים, וצריך לזכור שבאופק פסח לפנינו – עם עוד התייקרות של הסחורות בגלל המלחמה בין רוסיה ואוקראינה. אבל ליברמן לא לבד – מה עם הקואליציה? אני חושב שבגלל שהכנסת בפגרה החישוב שלו הוא כזה: הכנסת תוכל לבטל את זה בהצבעה במליאה רק אחרי הפגרה, קרי בעוד קרוב לחודשיים. עד אז אנשים ייראו בסופר שהמחירים הוזלו ב-40%. הם יעלו על קלשונים על מי שיעלה להם את המחירים בחזרה. אותם לא מעניין מצב החקלאות – מעניין אותם השורה התחתונה בקופה."
"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *