בעיר החרדית טוענים: גרסאות סותרות בפרשת הערבי המטריד

בעיר החרדית בה אירע המקרה החמור שבו הותקפה ילדה צעירה כבת 7 על ידי פועל פלסטיני טוענים "כי בפרשה יש גרסאות סותרות שיכולות לזכות את אותו פועל מחוסר ראיות"

כתב אישום הוגש אתמול נגד פלסטיני תושב דיר קדיס בגין אונס בנסיבות מחמירות של ילדה בת 7, תקיפה וחטיפה. הנאשם, עבד במוסד חינוכי באזור בנימין בניקיון ותחזוקה. לפי האישום, הנאשם שהכיר את הילדה במוסד בו עבד, הוביל את הילדה לבית בכוח, עשה בה מעשים חמורים ושחרר אותה. האירוע התרחש בעיר חרדית לפני חג הפסח, ומאז החלה חקירת המשטרה.

עו"ד חיים בלייכר מארגון "חננו",  טוען כי בזירה היו עוד שני פלסטינים שטרם נחקרו.

בריאיון לאולפן ynet אמר עו"ד בלייכר: "זה סיפור מזעזע, גם כשאני שמעתי אותו הייתי בשוק. לדבריו, "זה קרה ככל הנראה אחרי הלימודים, אבל אני לא יכול להיכנס לפרטים. הוא עבד בבית ספר שהיא למדה בו, היה בעל סמכות, הביא לה סוכריות והטריד אותה. יום אחד הוא החליט לחטוף אותה לדירה באותו יישוב באזור של הבית ספר, ושם מחכים חברים שלו שפשוט מסייעים לו לבצע את המעשה הזה".

"כשנכנסתי לפרטים, התברר לי שיחד עם החלאה הזה עומדים מבוגרים ועוזרים לו לבצע את המעשה, ומשפילים את הילדה. זה דבר שצריך ממש לגרום לרעידת אדמה", טוען עו"ד בלייכר. "

גרסאות סותרות

אלא שבניגוד לטענות המשטרה, גם גורמים בבית הספר, וגם היהודים שמכירים את הפועל הערבי מדיר קדיס טוענים בשיחה ל'אקטואליק' כי "הוא לא היה בשעת מעשה בדירה המדוברת. לטענתם, הופצו גרסאות סותרות שיכולות לזכות את אותו פועל מחוסר ראיות".

גורם בעיר עימו שוחחנו טוען כי הפלסטיני שחשוד שביצע את המעשה הנתעב צבע את ביתה של המורה שעובדת בבית הספר בו לומדת הילדה. המורה גם טענה כי הפועל לא יצא כלל מהבית באותם שעות שאירע המקרה. "לפי הנתונים לא מסתדר שהפלסטיני מדיר קדיס ביצע את המעשה" הוא טוען, "במיוחד שבחקירה הראשונה ובבית משפט המשטרה ציינה תאריך ושעה מדוייקים. לאחר שהתברר שביום ובשעה הנ"ל הוא עבד בבית של אחת המורות כל אותו היום והמורה וילדיה היו בבית המשטרה שינתה בכתב האישום לתאריך כללי".

אותו גורם תוהה עוד כי "איך קורה כזה דבר שב-12 בצהרים ערבי בן 47 מושך בכח ילדה בת 7 מרחק של כמה דקות, ואף אחד לא ראה ולא שמע? בעיר חרדית?".

גורם נוסף טוען כי בבדיקת פוליגרף שערכה המשטרה יצא הפלסטיני דובר אמת, ואילו בשנייה נכשל.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *