כך סיקרו במהדורות – בעלה של אסנת מירר בבכי: "לפני שבוע חלמת שאת רואה את ההלוויה"

היום בצהריים הובאה למנוחות אוסנת בן שטרית בת ה-32 שנפטרה לפנות בוקר מקורונה, בשבוע ה-30 להריונה. היא לא סבלה ממחלות רקע ועברה היריון תקין. בשבוע שעבר אושפזה אוסנת בביה"ח הדסה עין כרם בירושלים בגלל קשיים בנשימה. אמש מצבה הידרדר, וגם המאמצים להציל את העובר שברחמה לא צלחו. במשפחתה התנגדו לחיסוני הקורונה, אבל היום כבר יצאו בקריאה ללכת ולהתחסן כדי למנוע את הטרגדיה הבאה. צפו בכתבתו של סולימאן מסוודה, מתוך חדשות כאן ובכתבה בחדשות 12

היום בצהריים הובאה למנוחות אוסנת בן שטרית בת ה-32 שנפטרה לפנות בוקר מקורונה, בשבוע ה-30 להריונה. היא לא סבלה ממחלות רקע ועברה היריון תקין. בשבוע שעבר אושפזה אוסנת בביה"ח הדסה עין כרם בירושלים בגלל קשיים בנשימה. אמש מצבה הידרדר, וגם המאמצים להציל את העובר שברחמה לא צלחו. במשפחתה התנגדו לחיסוני הקורונה, אבל היום כבר יצאו בקריאה ללכת ולהתחסן כדי למנוע את הטרגדיה הבאה.

צפו בכתבתו של סולימאן מסוודה, מתוך חדשות כאן ובכתבה בחדשות 12

"לפני שבוע אמרת לי שחלמת שאת רואה את ההלוויה שלך", ספד לה בעלה, "אני מבקש ממך סליחה אם ציערתי אותך, אני אוהב אותך ומבטיח לך לשמור על הילדים. כל מה שרצית בשבילם, אני אדאג להם".

אורי סעדון, דודה של אסנת ז"ל, האשים את מתנגדי החיסונים באזור מגוריהם ששכנעו אותה לא להתחסן. "אנשים שטפו לה את השכל", הוא אומר בשיחה עם mako, "כל מיני ליצנים שמשחקים ברופאים ובחיי אדם. אם היא לא הייתה שומעת בקולם והייתה ניגשת להתחסן – לא הייתי מדבר אתכם היום".

"היא הכינה דגים ודאגה לכולם. תמיד הייתה בריאה כמו שור. אני רוצה שמי שהשפיע עליה בנושא החיסון יסתכל לילדים שלה עכשיו בעיניים ויסביר להם לאן נעלמה האמא המדהימה שלהם. שיבואו עכשיו!".

"אני פונה לכולם ומבקש: לכו להתחסן! המחלה הזאת הורגת. אל תאמינו לאף אחד שמוכר לכם בדיות. אם יש לכם ספקות, תלכו להתייעץ עם רופא אמיתי. אני יודע שאנחנו כבר למדנו על בשרנו כמה זה חשוב, ושנעשה הכול כדי שאנשים יפסיקו להקשיב לשטויות. האחיות שלה לא מפסיקות להתראיין עכשיו גם כשקשה להן, רק כדי להעביר את המסר הזה. גם הגיס של אסנת שניהל קבוצה של עשרות אלפי מתנגדי חיסונים סגר אותה והחליט שהוא לא מתנגד יותר. הוא פרסם הודעה בקבוצה שמבקשת מאנשים להתחסן".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *