"בעלי קם כל יום בשש בבוקר": נשות האינסטגרם קיבלו שער ב'ידיעות אחרונות'

הדוגמניות החרדיות חני וינברגר וחני מרגי קיבלו שער ב-7 ימים בידיעות אחרונות, ויספרו את החוויות האחרונות שעברו כולל הביקורת הצולבות בציבור החרדי

הדוגמניות החרדיות חני וינברגר וחני מרגי קיבלו שער ב-7 ימים בידיעות אחרונות, ויספרו את החוויות האחרונות שעברו כולל הביקורת הצולבות בציבור החרדי כנגד נשות הסטייל שהשתובבו בדובאי.

מבינה שנכנסת לעימות מול המגזר
החרדי? נשאלה חני וינברגר

"חלילה, אני גאה להיות חלק ממנו,
בעלי קם כל יום בשש בבוקר והולך ללמוד
תורה, אבל אני מצפה מהממות להודות
שהוא לא מסוגל להתמודד עם הרשת,
שמצטייר בעיניו כאם כל חטאת. אני
שלמה עם עצמי מפני שהפעילות ברשת

הראיון המלא יפורסם בידעות אבל ברשת כבר צפו תגובות חריפות כלפי נשות הסטייל, "אחרי שכבר אושיות הרשת החרדיות חצו כל גבול אפשרי, "מסלול אופנה חרדי בדובאי" "תביעת בית יעקב בבית משפט" ועוד… מסתבר שיש עדיין גבולות שאפשר לחצות, בתמונות על שער מרכזי בעיתון 'ידיעות אחרונות' השבת הן מצטלמות כמו אחרונות כוכבי הרשת החילוניות. הגיע הזמן לומר להן, אתן לא מייצגות את הציבור שלנו, תפסיקו להשתמש בטייטל "חרדי" בשביל קידום עצמי." , נכתב ברשת החברתית.

"הם לא חרדיות!!! זה שיש פאה…אשה חרדית לא מנסה לבלוט ולצעוק בכל מקום אני פה .אין האידשע מאמא יש הידישע פרוצה שמנסה למשוך אליה צומי", כתבה אחת הגולשות.

 

 

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. העיקר את שולחת את בעלך ללמוד תורה ומה עם הגברים שלא יכולים ללמוד בגללך?

    מה נראה לך שאת חרדית?

    אישה חרדית אמיתית |
    הגב
  2. חני וחני היקרות אתן מהממות זה אחד. אתן לא מייצגות את הציבור שלנו זה שתים! אל תגדירו את עצמכן המייצגות הציבור החרדי .אני אישית החרדית מתביישת בזה!

    הבנתם. וזה לא שאני שונאת ממש לא. אתן מהממות אבל לא חרדיות.

    חרדית ואמא גאה |
    הגב