בעל מכולת בראיון כואב בקול ברמה: "כואב לי לראות ילד שבוכה כי אמא שלו מחזירה מוצרים בקופה"

דוד ישי בעל חנות מכולת "ברכת דוד" בבני ברק התראיין הערב ליעקב גרודקה וישראל כהן ב'קול ברמה' ותיאר במשך דקות ארוכות את הסבל של משפחות רבות בציבור החרדי שנאנקות תחת יוקר המחייה

דוד ישי בעל חנות מכולת "ברכת דוד" בבני ברק התראיין הערב ליעקב גרודקה וישראל כהן ב'קול ברמה' ותיאר במשך דקות ארוכות את הסבל של משפחות רבות בציבור החרדי שנאנקות תחת יוקר המחייה: "אין יום שאני לא מזיל דמעות ובוכה בחנות, אחרי שאני רואה ילד שבוכה כי אמא שלו מחזירה מוצרים בקופה בגלל התייקרות המחירים. לליברמן אין לב של אדם. זה פשוט אכזרי. נורא ואיום".

הוא המשיך ותיאר בכאב: "משפחות עם ילדים הפסיקו לקנות מוצרים בסיסים. מאז הגזירות של ליברמן – בעלי המכולות על סף קריסה. מחפשים הלוואות כדי להתקיים. חייבים לצאת לרחובות ולהפגין. אם היה קורה דבר כזה בצרפת – הרחובות היו בוערים".

בעקבות הראיון המרגש של בעל המכולת דוד ישי ליעקב גרודקה וישראל כהן ב'קול ברמה' על מצוקת יוקר המחייה – ישי קיבל טלפון מארה"ב, על הקו – אשה חרדית מברוקלין שהאזינה וביקשה: "אני תורמת לך 1,000 דולר, כדי שתתן למשפחות שבאות לקנות אוכל לשבת ואין להם. אנסה לגייס עוד כסף".

יש לציין כי משפחות חרדיות רבות קורסות תחת נטל המחייה שנפל עליהם בחודשים האחרונים, וזאת לאור התייקרות המחירים מול השחיקה בשכר שמאפיין בוסים חרדים רבים שמתעקשים שלא לעלות שכר לעובדיהם המסורים – ובכך זורקים אותם לאנחות להתמודד עם המינוס בבנק.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *