בעקבות איומים: פייגלין יואבטח

בעקבות איומים על חייו של פייגלין, הוחלט להצמיד לו מאבטח אישי

 

 

בעקבות איומים על חייו של פייגלין, הוחלט להצמיד לו מאבטח אישי.

ההחלטה התקבלה בעקבות גל של מתקפות משולחות רסן מצד מפלגות הימין והשמאל, ליבוי שנאה, הפצת ידיעות שקריות ומניפולציות דמיוניות.
שני הצדדים שחוששים מנסיקתה של זהות בסקרים ומיצובה כמפלגה שתהווה לשון מאזניים בבחירות – בין גוש הימין לשמאל, מנסים ללבות שנאה כלפי פייגלין, וכתוצאה מכך, קיצוניים מימין ומשמאל מאיימים על חייו.

כך באתר עיתון הארץ אחד המגיבים, הציע להתנקש בחיי פייגלין – "במקום להתנקש במנהיגי איראן, למה שלא ננסה קודם להתנקש בפייגלין? היתרונות גדולים. נמנע מלחמה עם מיליוני הרוגים וניפתר ממתנחבל מצחין. שתי ציפורים במכה", כך כתב.

בין היתר נכתב כלפי פייגלין כי הוא פאשיסט, גזען, הומופוב ואף הושווה על ידי גולשים שונים לרב המרצחים היטלר.
למטה המפלגה הגיעו גם איומים מצד גורמי ימין קיצוני בעקבות "פגיעה בקדשי ישראל", בעקבות הסרטון שצילם ופרסם לפני כ 4 שנים מועמד במקום ה-18 ברשימת זהות לכנסת, השחקן גדי וילצ'רסקי (עידן מור), ובו הוא מתריס כנגד מצוות ברית המילה.

ממטה המפלגה נמסר כי דבר לא ימנע מזהות ומהעומד בראשה להמשיך ולהביע את עמדותיו בכל נושא – ללא מורא: "אצלנו מכבדים את דרכו הפרטית של כל אדם. אין צורך לשלול אדם כדי להציע דרך. עיתון הארץ המתהדר בהיותו פלורליסטי, דמוקרטי ומעודד שיח ביקורתי, מתפוצץ משנאה כלפי פייגלין. פתאום אין מקום לרעיון. אין מקום לשיח. רק שנאה, הפחדה ושקרים.
השינוי כל כך מפחיד את הממסדים הישנים והמקורבים לצלחת משקיעים הון עתק כדי להפחיד מפני השינוי. מניפולציה, דמוניזציה, חיקוי דהוי של הזהות האמיתית.
מי שלא בטוח בזהות שלו, לא יכול להיכנס לטווח המכיל של זהות כי עצם קיומו של הדיאלוג, מאיים על זהותו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *