בעקבות החשדות לזיופים: פקיד במחלקת החקירות בארה"ב התפטר

לאור האשמות הנשיא טראמפ על הונאת בוחרים ואי סדרים בספירת הקולות, ג'ניפר פרנקו מרשת CNN דיווחה הבוקר כי "התובע הכללי וויליאם בר, אישר לתובעים פדרליים להמשיך ולבדוק את "הטענות המוצקות" על אי סדרים

לאור האשמות הנשיא טראמפ על הונאת בוחרים ואי סדרים בספירת הקולות, ג'ניפר פרנקו מרשת CNN דיווחה הבוקר כי "התובע הכללי וויליאם בר, אישר לתובעים פדרליים להמשיך ולבדוק את "הטענות המוצקות" בדבר אי סדרים בהצבעה בחירות לנשיאות 2020". טראמפ עצמו צייץ: "ננצח בבחירות".

הוראתו של התובע הכללי בר, הגיעה ימים ספורים לאחר שהנשיא דונלד טראמפ הבהיר, כי ייעזר במשרד המשפטים, כדי לערער על תוצאות הבחירות ב -2020.

שעות לאחר מכן, ריצ'רד פילגר, דירקטור במדור לחקירת פשעי בחירות במשרד המשפטים האמריקני, הודיע כי הוא מתפטר מתפקידו.

הפרשן לעניני חוץ בחדשות 13 נדב אייל טוען כי "אין בעיות "חמורות" שנחשפו עד עתה באף מדינה. היו שורה של טענות פייק, ממתים שהצביעו בפנסילבניה ועד לטעות מחשב במישיגן. הכל שקר.ביהמש העליון הורה להפריד פתקי הצבעה שהתקבלו אחרי יום הבחירות בגלל עתירה. זה לא ישנה דבר כי הפער גדול בהרבה.

השבוע נודע כי פקיד בכיר שאחראי על מערך ספירת הקולות במדינת ג'ורג'יה – State Official. אמר לפני במסיבת עיתונאים שכנראה (More than likely) ג'ורג'יה יאלצו לספור מחדש את הקולות. עם זאת הוסיף כי הוא משוכנע שהספירה תראה שלא נפלה טעות בספירה הראשונה.

בתקשורת הרפובליקנית דווח כי במישיגן התגלתה תקלה שבסופה הוחזרו לנשיא טראמפ כ-6,000 קולות. לאחר המקרה, ראש המפלגה הרפובליקנית ביקש לספר 47 מחוזות נוספים במדינה לאחר התיקון.

גם בפנסילבניה נחשפה תקלה בה הועברו כ-20,000 קולות מהנשיא טראמפ לביידן. אם הבקשות לתיקון הטעות יאושרו, הדבר יביא לקיצוץ של 40,000 קולות בהובלתו של ביידן בפנסילבניה.

הלילה צימצם טראמפ את הפער מביידן ל-14 אלף קולות באריזונה, וכרגע נותר לספור עוד 70 אלף קולות. בג'ורג'יה פתח ביידן פער של 12 אלף קולות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *