בעקבות המהומות: בכירי המשטרה הגיעו ללשכת ראש העיר

בעקבות ליל ההצתות: ראש עיריית בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין וסמפכ"ל המשטרה ומפקד מחוז ת"א, ניצב דוד ביתן, סיכמו על תוכנית משותפת להשבת השקט והסדר לעיר.

בעקבות ליל ההצתות: ראש עיריית בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין וסמפכ"ל המשטרה ומפקד מחוז ת"א, ניצב דוד ביתן, סיכמו על תוכנית משותפת להשבת השקט והסדר לעיר. בהמשך לפניית ראש העיר למפכ"ל, הגיעו היום בכירי המשטרה לפגישת תיאום בלשכת ראש העיר שבה הוסכם כי יש למנוע אנרכיה בעיר אבל גם להשיב את השקט בפעולות מתונות.

ראש העיר, אברהם רובינשטיין: "לא נרשה בשום אופן לגורמי שוליים להכתים את העיר ולפגוע במרקם החיים שלנו. בתיאום עם המשטרה, בנחישות אך ברגישות, נמנע אלימות באשר היא ונשיב את הסדר לרחובות העיר".

סמפכ"ל המשטרה, ניצב דוד ביתן בירך על ההידברות והבטיח כי המשטרה תנהג מצידה באיפוק במטרה להחזיר את החיים בעיר לשגרה בהקדם האפשרי. ניצב ביתן: "אנחנו מברכים על הפגישה שתכליתה העיקרית להבטיח את החזרת החיים והסדר לעיר עוד היום".

גדולי הרבנים חותמים בשעות אלה על מכתב שבו הם קוראים לאזרחים להימנע מכל עימות עם שוטרי משטרת ישראל, גם ביחס לאכיפת תקנות הקורונה.

מפקדי המשטרה, בהם מפקד המרחב, נצ"מ יחיאל בוהדנה ומפקד משטרת בני ברק סנ"צ יאיר וייצנברג יצאו מהמפגש ביחד עם ראש העיר לשיח עם מנהיגי הקהילות וסוכם על המשך ההידברות. גדולי הרבנים בעיר הבהירו בשיחה עם ניצב (בדימוס) אריק יקואל ומפקדי המשטרה כי לא יקבלו כל הפרעה לשוטר במילוי תפקידו. במסגרת התוכנית המשותפת, הוצבו מצלמות ברחבי העיר אשר יאפשרו לאתר במדוייק כל ניסיון להפרת הסדר ולטפל בו נקודתית.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. עיריית בב משתפית של מזבלת ישראל

    פפפווועע

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב