בעקבות הפיגוע הקטלני בבני ברק: הקבינט יתכנס, המחבל ניסה לפתוח דלתות

בין ההרוגים בפיגוע בבני ברק 2 עובדים זרים, אברך תושב בני ברק, הרוג נוסף והמחבל. המשטרה מעדכנת – ארבעה נרצחו בפיגוע – הגופה החמישית בזירה של המחבל. תיעוד ברשת: המחבל ניסה לפתוח דלתות

בין ההרוגים בפיגוע בבני ברק 2 עובדים זרים, אברך תושב בני ברק, הרוג נוסף והמחבל. המשטרה מעדכנת – ארבעה נרצחו בפיגוע – הגופה החמישית בזירה של המחבל.

המחבל הוא ככל הנראה איש פתח, למרות שהוא מגיע ממעוז של הג’יהאד האסלאמי. הוא ישב בעבר בכלא הישראלי בשל השתייכות לארגון טרוריסטי וסחר באמל״ח.

תיעוד ממצלמות אבטחה מלמד שהמחבל ניסה לפתוח דלת בית פרטית אך עזב, ככל הנראה לאחר שהדלת הייתה נעולה.


בתום הערכת מצב שערך ראש הממשלה עם בכירי מערכת הביטחון הוחלט לכנס מחר את הקבינט המדיני-בטחוני. מדובר בכנינוס ראשון של הקבינט לאחר זמן רב שלא התכנס .

הנחיה סופית של צה"ל: מחר לא תותר כניסת פועלים פלסטיניים ליישובים ביהודה ושומרון. באזורי תעשייה – מותר

ראש העיר אברהם רובינשטיין, הנחה את צוותי אגף הרווחה להושיט סיוע נרחב למשפחות נפגעי האסון הנורא בעיר.

לדרישת ראש העיר, משטרת ישראל ואגף הביטחון והשיטור העירוני, יבצעו מחר סריקות וביקורות הדוקות בכל אתרי הבניה בעיר, על מנת לשלול הימצאות שב"חים.

תתוגבר האבטחה סביב כל מוסדות החינוך בכל רחבי העיר.

בהתאם להנחיות, הלימודים מחר יתקיימו בעזרת השם כרגיל.

עקב המצב הביטחוני, ראש המועצה האזורית שדות נגב תמיר עידאן הורה לעצור את כל עבודות הבנייה בפרוייקטים שמבצעת המועצה עד לסוף השבוע הנוכחי בשלב זה. כמו כן, צוותי הביטחון יתוגברו ויסיירו בכל אתרי הבנייה ברחבי המועצה.

אבו מאזן הזהיר מניצול האירוע הזה כדי להצדיק תקיפת פלסטינים על-ידי מתנחלים. הוא הוסיף כי מעגל האלימות רק מוכיח ששלום קבוע, מקיף וצודק, הוא הדרך הקצרה והנכונה ביותר לספק ביטחון ויציבות לעם הפלסטיני והישראלי ולעמי האזור.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בשם המקובלים: בזכות הרב קניבסקי ע''ה היה זכות קיום לב''ב. עכשו עם חנויות הפאות יהיה רע מאוד. תסגרו חנויות הפאות המכשילות הרבים. ראו הוזהרתם

    בשם המקובלים: בזכות הרב קניבסקי ע"ה היה זכות קיום לב"ב. עכשו עם חנויות הפאות יהיה רע מאוד. תסגרו חנויות הפאות המכשילות הרבים. ראו הוזהרתם

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב