בעקבות הפצצה של עמית: מיקי זוהר דורש לסגור את תיק 2.000

חבר הכנסת מיקי זוהר פנה הבוקר ליועמ״ש בדרישה לסגור לאלתר את תיק 2,000 ולבטל את "כתב האישום ההזוי" שהוגש נגד רה״מ, "דרשתי לפתוח בחקירה פלילית נגד כל המעורבים בפרשה שפורסמה אמש ע״י עמית סגל.", כתב זוהר במכתבו.

חבר הכנסת מיקי זוהר פנה הבוקר ליועמ״ש בדרישה לסגור לאלתר את תיק 2,000 ולבטל את "כתב האישום ההזוי" שהוגש נגד רה״מ, "דרשתי לפתוח בחקירה פלילית נגד כל המעורבים בפרשה שפורסמה אמש ע״י עמית סגל", כתב זוהר במכתבו.

הטענות שלנו לכך שתיק 2,000 מופרך מיסודו אומתו אתמול לאור החשיפה סביב החקירה שבוצעה בניגוד עניינים מושחת.

אתמול חשף עמית סגל, פרטים חדשים על חקירה שנגנזה: בעת שעמד בראש הצוות שחקר את פרשת מעונות ראש הממשלה ב-2015 – רב פקד אבי רוטנברג גם ניהל קשר סודי עם ג'ודי ניר מוזס שלום, בעלת מניות ב"ידיעות אחרונות", שמנהל אז מלחמת עולם נגד נתניהו. בתקשורת טענו כי רוטנברג לא היה באמת החוקר בתיק 2.000, על כך השיב עמית סגל בטור ארוך במאקו בו פירט את התשובות מול טענות הפרקליטות.

הפרקליטות: "חוות הדעת שלפיה יש כביכול מקום לפתוח בבדיקה היא חוות דעת ראשונית בלבד. בחוות הדעת עצמה הובהר כי כלל לא ברור מהו חלקו של החוקר בחקירת פרשת 2000. לאחריה נכתבו עוד חוות דעת שונות"

האמת של סגל: לא פחות מארבע חוות דעת שונות, חלקן מפורטות מאוד, נכתבו במח"ש ומסקנת כולן הייתה זהה: יש חשד לפלילים שמחייב פתיחה בדיקה. הסיבה שלא היה ברור חלקו של החוקר בתיק 2000 היא כיוון ששי ניצן ומשנהו אסרו על מח"ש לבדוק את התיק. הדבר משול לחשוד שיגרוס מסמך ואז יטען שלא ברור מה היה כתוב בו. בניגוד לכתוב מעולם לא נכתבה חוות דעת עם מסקנה שונה.

הפרקליטות: "בשום שלב לא הומלץ על פתיחה בחקירה על ידי מי ממנהלי מח"ש דאז".

האמת: במייל ששיגר ראש מח"ש דאז אורי כרמל לפרקליטות הוא כותב בזו הלשון: "כאמור, המלצות הפרקליטים בדבר הצורך בביצוע בדיקה מקובלות עליי. תודה, אורי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *