בעקבות התמיכה בערבים: אלפים עזבו את סלקום, המנייה צנחה

בעקבות המחאה נגד סלקום דיווחים על יותר מ- 10.000 פניות להתנקות מהחברה רק בשעה האחרונה. בסלקום הודיעו על השבתת מערך השירות והצטרפותה באופן סמלי לשביתת ועדת המעקב של ערביי ישראל. מניית סלקום צנחה ביותר מ2 אחוז בעקבות המאבק ברשת.

קבוצת התקשורת הישראלית סלקום הודיעה לעובדיה כי הם יפסיקו את עבודתם לשעה, "נצא החוצה לעמוד ביחד כולנו – בעד דו קיום, אחווה ואהבת חינם". התגובות לא איחרו לבוא ולקוחות רבים הודיעו כי יחפשו חברה אחרת.

בעקבות המחאה נגד סלקום דיווחים על יותר מ- 10.000 פניות להתנקות מהחברה רק בשעה האחרונה. בסלקום הודיעו על השבתת מערך השירות והצטרפותה באופן סמלי לשביתת ועדת המעקב של ערביי ישראל. מניית סלקום צנחה ביותר מ2 אחוז בעקבות המאבק ברשת.

סלקום מגיבה למחאה: ההתכנסות היום היתה בקריאה לדו קיום וחיים משותפים ובאה מהמקום של עובדים שחיים ועובדים יחד. מובן כי אין ולא היה כל קשר או הזדהות עם השביתה של ועדת המעקב במגזר הערבי.
בדיעבד, העיתוי היה שגוי והוא זה שאיפשר למי שמחפש להלהיט רוחות, ליצור קשר שלא קיים בין הדברים.

בעקבות הצעד של חברת סלקום להשבתת מערך השירות והצטרפותה באופן סמלי לשביתת ועדת המעקב של ערביי ישראל, פנה ראש מועצת בנימין ישראל גנץ במכתב למנכ"ל חברת סלקום אבי גבאי והודיע לו כי המועצה מבטלת את ההתקשרות השוטפת שלה עם חברת סלקום.

ישראל גנץ כתב למנכ"ל סלקום: "נדהמתי לגלות כי סלקום הצטרפה באופן סמלי לשביתה בה פתחו גורמים עויינים מהחברה הערבית בישראל. להזכירך, השביתה עליה הכריזה ועדת המעקב של הציבור הערבי הינה מחאה על המבצע שמובילה מדינת ישראל ברצועת עזה. היא באה על רקע "המתקפה על הפלסטינים בירושלים, בשייח ג'ראח ובמסגד אל-אקצא", וכן במחאה על "המתקפה על הציבור הערבי בכלל ובערים מעורבות בפרט".

גנץ ציין: "התבלבלתם בחברת סלקום בין אוהב לאוייב, שכחתם מיהו הצד הטוב ומיהו הצד הרע. עם צמד המילים "דו-קיום" אתם מטשטשים את העובדה כי מחבלים ופורעים ערבים קמים בימים אלה על העם היהודי. מדובר באבדן עשתונות ערכי שאני רואה חובה להתנער מהשתייכות אליו."

למועצת בנימין התקשרות שוטפת ונרחבת עם חברת סלקום. וראש המועצה הורה להביא לסיומה.

"על כן, הנחתי את גזברות המועצה להביא לסיום ההתקשרות עם חברת סלקום בהקדם האפשרי. הנחתי גם כן שההתקשרות החדשה תהיה עם חברה שאינה מגלה הזדהות עם פעולות של אוייבי ישראל בעת שאזרחי ישראל נתונים תחת מתקפת טרור ערבי בכמה חזיתות".

גם מנכ"ל החברה לפיתוח בנימין אלדד בן זמרה נקט בצעד דומה והודיע לסלקום על סיום ההתקשרות.

ראש מועצת בנימין הביע תקווה כי גם תושבי בנימין יתנתקו מחברת סלקום: "אני מקווה שגם תושבי בנימין המחוברים לחברת סלקום, ילכו בדרך הזו ויתקשרו עם חברות שאינן מפנות עורף לעם ישראל ולצה"ל בעת לחימה באוייבנו."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *