בעקבות טור ב'אקטואליק': מפלגת העבודה הגישה תלונה במשטרה נגד הלברטל

מפלגת העבודה- גשר הגישה לפני זמן קצר (שני) תלונה במשטרה נגד הפובליציסט החרדי, דב הלברטל, בעקבות טורו שפרסם באתר אקטואליק בו קרא לאשכנזים לא להצביע להם בגלל שבראשות המפלגה עומדים 3 מרוקאים- עמיר פרץ, אורלי לוי אבקסיס ואיציק שמולי.

מפלגת העבודה- גשר הגישה לפני זמן קצר (שני) תלונה במשטרה נגד הפובליציסט החרדי, דב הלברטל, בעקבות טורו שפרסם באתר אקטואליק בו קרא לאשכנזים לא להצביע להם בגלל שבראשות המפלגה עומדים 3 מרוקאים- עמיר פרץ, אורלי לוי אבקסיס ואיציק שמולי.

"אנו מגנים בחריפות את דבריו הנלוזים, הגזעניים ומפיצי הרוע של דב הלברטל שלא ראוי להתכבד בתואר רב. כי אם היה ראוי לו, לא היה מפיץ שנאת חינם בשבוע זה שלפני ט’ באב", מסרו במפלגה.

עוד נמסר כי "העבודה גשר היא תנועתם של כל אזרחי מדינת ישראל, יהודים ושאינם יהודים, מזרחים ואשכנזים, דתיים וחילונים. השסעים אותם הלברטל ודומיו מעמיקים למטרותיהם האישיות, נשארים פתוחים ומדממים גם לאחר שחולפות הבחירות וגם אחרי שדפי העיתונים עליהם הם נכתבים מצהיבים".

"בעוד הלברטל רואה בישראלים ויהודים ש'לא בצבע הנכון' שבט אחר – אנחנו, בעבודה גשר רואים מולנו רק בני אדם לפני הכל. אצלנו, אהבת חינם לפני הכל", דברי אשי המפלגה.

בטור באקטואליק קרא הלברטל מכאן תצא קריאה לכל האשכנזים, צאצאיהם של מייסדי המדינה בדמם ובמסירותם, אלו שהעלו את השבט האחר, שלא להצביע למפלגת העבודה. האשכנזים צריכים להשאיר את מפלגת העבודה רק למרוקאים.

מדובר בתרמית. שכן מה ללוי אובקסיס עם מפלגת העבודה? האם אין גבול לצביעות? היא הרי יותר ימנית מהליכוד. אין גבול לאופורטוניזם? ופרץ, אין לי ספק שלא יהסס לחבור לליכוד. וזו מהשבט השחור, שבמקום העשירי, אני מוכן להמר שהיא יותר ימנית מסמוטריץ'.

בכל מקרה, המפלגה המרוקאית, מפלגת העבודה, פתחה במלחמת תרבות נגד האשכנזים. לפני שהעניין יתפשט, הם צריכים לדעת שהשבט הלבן לא יעמוד מנגד, מול השבט השחור.

11 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בושה וכלימה להלברטל על השיסוע בחברה

    עד אנא נגיע עם הגזענות-הפלגנות
    בהצלחה לעמיר פרץ לאורלי לוי אבוקסיס
    ולאיציק שמולי.
    מתפללת בשבילכם ובשביל עם ישראל שתהיו בצמרת המדינה-מגיע לכם-מגיע לנו

    יהודית |
    הגב
  2. סוף סוף מפלגת העם.

    אני אשכנזי. הבת שלי נשואה למרוקאי. מה הנכדים שלי ? מספיק עם ההפרדה בעם. אנחנו לא חרדים

    ראובן |
    הגב
  3. יאללה כבר נמאס שיח מזרחים אשכנזים המגעיל הזה

    זה פאסה

    משפחה מעורבת |
    הגב
  4. איפה האחדות ?

    אחיי הספרדים להצביע רק עמיר פרץ
    בוא נראה את הכוח שלנו

    א ב |
    הגב
  5. אחים יקרים תתעוררו

    אחים ספרדים שלי תתעוררו על עצמכם
    הבית בוער

    א ב |
    הגב
  6. הידד ליהודי מרוקו

    להצביע רק לעבודה.
    הגזענות יצאה החוצה.
    צריך לפרסם בכל בית מרוקאי

    ברדוגו |
    הגב
  7. ומה חבל שרק

    ומה חבל שרק עתה..לפני בחירות..מוגשת תלונה במשטרה כנגד גזענות..כראוי וסוף סוף..

    נורית א |
    הגב
  8. נא להתעורר עכשיו

    אינני נוהג לכתוב הערות, אך שמעתי שמדברים על ראשי ישיבות שזורקים בחורים בלי לחשוב, אני רוצה לציין סיפור שקראתי על הגאון הגדול רבי משה שמואל שפירא זצ"ל מבאר יעקב.
    היה בחור בישיבה שעשה מעשה שלא יעשה (לא כתוב מה) והמשגיח אמר לו שאינו יכול לישון בישיבה.

    לא היה אז תחבורה סדירה כמו היום, והבחור לא היה לו איפה לישון.
    ב2 בלילה הוא דפק אצל הגרמ"ש בדלת, הראש ישיבה שאל אותו למה אתה לא יושן? ענה לו הבחור עשיתי כך וכך והמשגיח זרק אותי ואין לי איפה לישון.

    אמר לו הגרמ"ש בא נלך. איפה? באמצע הלילה? הוא לבש את המעיל והולך עם הבחור לבית המשגיח. ואמר לבחור תדפוק בדלת. המשגיח התעורר ושאל מי שם, אמר לו הגרמ"ש תמשיך לדפוק. עד שהמשגיח קם עם הפיזמה ופתח את הדלת, הוא השתומם לראות את הבחור עם הראש ישיבה.

    הן נכנסו והראש ישיבה אמר למשגיח: זרקת אותו מהישיבה? אמר כן. למה? בגלל שעשה כך וכך, ואינו יכול להיות בישיבה. אמר לו הגרמ"ש, נכון. הוא לא יכול להיות בישיבה. אבל אין לו איפה לישון. אמר המשגיח, ומה אני יכול לעשות? ענה לו, אי אפשר לעשות כלום. הבחור לא יכול להיות בישיבה. המשגיח לא הבין, אמר לו הגרמ"ש, אבל תסביר לי איך אתה יכולת ללבוש פיג'מה וללכת לישון, כשאתה יודע שהבחור אין לו איפה לישון? אמר המשגיח, ומה אני יכול לעשות? אמר לו הגרמ"ש, נכון שאין מה לעשות, אבל איך אתה יכול לישון? סוף דבר, הבחור הבטיח שלא יעשה את זה עוד, ביקש סליחה וחזר לישיבה.
    זו דרכה של תורה.
    השאלה הזועקת: אבל איך אתה יכול לישון? זה אין לנו היום לצערנו.
    בשורות טובות, ולחזור בתשובה על רצח של בחורי חמד.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  9. תור הזהב

    בשביל לנסות למשוך קוראים , האתר נותן במה לשיח ירוד של אדם חסר רגש והשכלה בסיסית.
    כל תואת הגזע שממנה הוא יונק תתפוצץ לו בפרצוף כאשר יעיין באוצר הספרים בביתו או בבית המדרש שלו ויראה שרובו ספרדי טהור, ראשונים ואחרונים, אז בשם זה נגיד חו לעזוב אותנו כפי זהוא אומר למצביעי המפלגה?

    צבי עמאר |
    הגב