בעקבות פיגוע הדריסה: בשמאל מחבקים בימין תוקפים

ראש הממשלה, נשיא המדינה ויו"ר כחול לבן הגיבו בצער לפיגוע הקשה, בעוצמה יהודית תקפו ובכחול לבן חיבקו

התגובות במערכת הפוליטית לפיגוע הדריסה מחבקות ותומכות בחיילי צה"ל ולא כפי שהורגלנו למתקפות פוליטיות, הראשון להגיב היה נשיא המדינה ראובן ריבלין שאמר "תפילותינו נתונות לרפואת חיילינו הפצועים המטופלים בבית החולים הבוקר. אני סמוך ובטוח כי כוחותינו הדולקים אחר המחבל יגיעו אליו ויביאו אותו למיצוי הדין במהרה. לא נאפשר לטרור הארור להרים ראשו ונאבק בו ללא פשרות".

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ: "ביחד עם כל עם ישראל, אני מתפלל לרפואתם של חיילי גולני שנפצעו הלילה בפיגוע הדריסה בירושלים. סומך על כוחות הביטחון שישימו את ידיהם על המחבל השפל וייסגרו עימו חשבון. אסור לתת לטרור להרים את ראשו- לא בעזה ולא באיו"ש."

יו״ר ועדת חוץ וביטחון והרמטכ״ל לשעבר גבי אשכנזי מחול לבן: אמר "אני שולח החלמה מהירה לחיילי גולני שנפצעו בפיגוע הדריסה הלילה. אני בטוח שכוחות הביטחון וצה״ל ישימו את ידם על המחבל הנתעב בהקדם האפשרי".‬

יו”ר העבודה גשר מרצ, ח”כ עמיר פרץ, שר הביטחון לשעבר, התייחס לפיגוע הדריסה בירושלים: “מאחל החלמה מהירה ל-14 חיילי גולני שנפצעו בפיגוע טרור הדריסה. יש לפעול באופן מיידי ובמהלך משולב, כדי להחזיר את הביטחון: ראשית, הגדלת היקף הכוחות כדי להגדיל את ההרתעה ולנטרל פיגועים מבעוד מועד, ובאותה העת, יש לפעול לחיזוק התיאום עם מנגנוני הביטחון הפלסטינים. עוד יש להבהיר כי רק אחרי הקמת הממשלה הבאה יתקיים דיון על עתיד עיסקת המאה, הודעה שתתרום להרגעת השטח".

בעקבות הפיגוע הלילה במתחם התחנה שבירושלים בו נפגעו 15 חיילי גולני, אומרים במפלגת עוצמה יהודית: "פיגוע הדריסה הלילה היה לצערנו רק עניין של זמן. אחרי שרואים את התמונות הקשות מחברון בו חייל בוער באש, ומנגד אין שום תגובה מצד כוחות הביטחון, אין פלא שהטרור עולה מדרגה ומחבל דורס 15 חיילים בירושלים. מדינת ישראל חייבת לשים סוף למדיניות ההכלה של שר הביטחון בנט, ולהתחיל לנהוג ביד קשה נגד הטרור, נגד המחבלים עצמם, וגם נגד המשפחות שלהם. זו הדרך היחידה לגרום להרתעה אמיתית שתפסיק את הפגיעה בחיילי צה"ל ובאזרחי ישראל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *