בפלג הירושלמי מתנערים מהפלג הקיצוני: "לא מפגינים נגד גיוס בנות"

בפלג הירושלמי מתנערים מהפלג הקיצוני החדש שמתקומם כנגד הפלג ודורש להקצין את צעדי המחאה כנגד המדינה ולהפגין גם נגד גיוס בנות, אתמול נעצר בחור עריק במהלך הפגנה של הפלג הקיצוני על גיוס בנות, אלא שבפלג מתנערים מהבחור: "בעיה שלו שהפגין"

בפלג הירושלמי מתנערים מהפלג הקיצוני החדש שמתקומם כנגד הפלג ודורש להקצין את צעדי המחאה כנגד המדינה. כמידי יום מפגינים קבוצת של אברכים בצומת שילת ליד מודיעין עילית במחאה על גיוס בנות. למרות שמרן הרב שמואל אוירבך זצ"ל הורה שלא להחריף את צעדי המחאה, הקיצוניים החליטו להקים את קו ההגנה ודרכו הם מנתבים את ציבור המוחים לעבר הצמתיים המרכזיים בישראל. אלא מכיוון שמדובר במיעוט המשטרה מצליחה לפזר את המפגינים במהירות.

אתמול נעצר בחור ישיבה תושב ברכפלד שהתגלה כעריק על ידי השוטרים הבחור הועבר ליד המשטרה הצבאית, בפלג הירושלמי הבהירו כי הם לא מתכוונים להפגין עבורו לאור העובדה שהוא נעצר בהפגנה שהפלג הירושלמי מתנגד לקיומה.  עם זאת, בפלג הבהירו כי במידה וייעצר בחור ישיבה עריק שנתפס בזדון – אז ישקלו לצאת ולמחות.

רק במצ'יינג האחרון הודיעו אנשי הפלג הקיצוני המתנגד לפלג הירושלמי כי הם מחרימים את מסע ההתרמה וקראו לציבור בני התורה שלא לתרום, המזימה שלהם נכשלה והפלג הצליח במסע ההתרמה מעבר למשוער.

10 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כל עם ישראל ביחד מברכים את הגאון הצדיק "מנהיג הדור הבא" מוה"ר רבי מאיר בלוי שליט"א - אסיר עולם כל התורה, אשריך שנתפסת במצות קידוש שם שמים, וזכית לקדש את שמו יתברך ברבים, וכעת מהשמים אתה נשאר בגאוה, בחוזק, ובעזות דקדושה, במעצר עם הכובע והחליפה של החרדים לדבר ד', כי רואים יראת שמים על פניך, ולכן פטרו אותך מללבוש את הבגדים הצואים שלהם שהם מסריחים ומלא צואה וכו'..... חזק ואמץ! ואל תחת מפני איש!!!!!!! כי הגאולה קרובה מאוד, כי הגאולה קרובה מאוד, כי הגאולה קרובה מאוד, כי הגאולה קרובה מאוד, יה"ר שנזכה בקרוב ממש, וביחד, לקבל פני משיח צדקנו ולבנין בית המקדש במהרה בימינו.

    כל עם ישראל ביחד מברכים את הגאון הצדיק "מנהיג הדור הבא" מוה"ר רבי מאיר בלוי שליט"א – אסיר עולם כל התורה, אשריך שנתפסת במצות קידוש שם שמים, וזכית לקדש את שמו יתברך ברבים, וכעת מהשמים אתה נשאר בגאוה, בחוזק, ובעזות דקדושה, במעצר עם הכובע והחליפה של החרדים לדבר ד', כי רואים יראת שמים על פניך, ולכן פטרו אותך מללבוש את הבגדים הצואים שלהם שהם מסריחים ומלא צואה וכו'….. חזק ואמץ! ואל תחת מפני איש!!!!!!! כי הגאולה קרובה מאוד, כי הגאולה קרובה מאוד, כי הגאולה קרובה מאוד, כי הגאולה קרובה מאוד, יה"ר שנזכה בקרוב ממש, וביחד, לקבל פני משיח צדקנו ולבנין בית המקדש במהרה בימינו.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. יהא רעווא קמיה בזכותו של הצדיק הגאון שמסר נפשו לקדש שם שמים ברבים, להמשיך עלינו חסדי אבות וחסד נעורים וחסד ההפגנות וחסד כל הצדיקים הכשרים שבכל דור ודור ברחמים פשוטים ישועות טובות ונחמות והשפעות טובות בבני חיי ומזוני אכי''ר

    האברך הצדיק הגאון מוה"ר רבי מאיר בלוי שליט"א ממודיעין עילית, יותר צדיק וקדוש מכל האדמורי"ם בעולם!!! גם ברור כחמה שהאברך יזכה להיות גדול הדור, ומנהיג הדור, בזמן הנכון!!!!!!! עליו אמר הפסוק עַבְדִּי אָתָּה אֲשֶׁר בְּךָ אֶתְפָּאָר. בעצם אורח של הגדול הדור הבא: הם החיים שהם חיים! חיי תורה ומצוות, חיים אלוקיים. והקב"ה מתפאר בו עַבְדִּי אָתָּה אֲשֶׁר בְּךָ אֶתְפָּאָר.

    ויהא רעווא קמיה בזכותו של הצדיק הגאון שמסר נפשו לקדש שם שמים ברבים, להמשיך עלינו חסדי אבות וחסד נעורים וחסד ההפגנות וחסד כל הצדיקים הכשרים שבכל דור ודור ברחמים פשוטים ישועות טובות ונחמות והשפעות טובות בבני חיי ומזוני אכי"ר

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. "אשריך שנתפסת על דברי תורה" משרידי דור דעה .שבוחר בהשקפת התורה הקדושה על פני השקפת עסקני המפלגות.

    "אשריך שנתפסת על דברי תורה"
    מחשובי וגאוני שרידי דור דעה,
    שבוחר רק בהשקפת התורה הקדושה ,
    על פני השקפת עסקני המפלגות.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  4. על האברך מאיר בלוי שליט"א נאמר *כִּי אִם בְּתוֹרַת השם חֶפְצוֹ וּבְתוֹרָתוֹ יֶהְגֶּה יוֹמָם וָלָיְלָה ממש* אברהם אבינו לא הלך בעצת אנשי דור הפלגה, וגם האברך מאיר בלוי לא הולך בעצת אנשי דור הפלג/ה "הפלג" ודו"ק.

    על האברך מאיר בלוי שליט"א נאמר *כִּי אִם בְּתוֹרַת השם חֶפְצוֹ וּבְתוֹרָתוֹ יֶהְגֶּה יוֹמָם וָלָיְלָה ממש*

    אברהם אבינו לא הלך בעצת אנשי דור הפלגה, וגם האברך מאיר בלוי לא הולך בעצת אנשי דור הפלג/ה "הפלג" ודו"ק.

    כרחם אב על בנים וגו' |
    הגב
  5. איפה ה"לב" של הפלג??? תתבישיו לכם!!! קוֹל דְּמֵי אָחִיכם צֹעֲקִים אֵלֵיכֶם מִהכלא הכפרני העמלקי הטמאה. מי יודע מה מחכה להם מהשמים רח"ל - על מידת האכזריות?

    "קוֹל דְּמֵי אָחִיכם צֹעֲקִים אֵלֵיכֶם מִהכלא" הכפרני העמלקי הטמאה. "עורו ישנים משנתכם ונרדמים הקיצו מתרדמתכם" וכו' איפה הרחמנות של הפלג על אברך "משי" צדיק וישר, מתמיד גדול, ועובד השם – יומם ולילה? איפה ה"לב" של הפלג??? תתביישו לכם!!! הקב"ה מתנהג עם האדם במידה כנגד מידה. כל המרחם על הבריות, מרחמין עליו מן השמים. הקב"ה מתנהג עם האדם במידה כנגד מידה, ומי שהוא מרחם על הבריות גם ד' ית' שמו מרחם עליו, וכן להפך.

    "קוֹל דְּמֵי אָחִיכם צֹעֲקִים אֵלֵיכֶם מִהכלא"… דוגמא לכך במסכת בבא מציעא (פה, א) מספרת הגמרא על יסוריו הנוראים של רבי יהודה הנשיא, המכונה בפי כל "רבינו הקדוש". ומבואר שם שהיסורים באו כתוצאה ממעשה שהיה בעגל שרצו לשוחטו, ובכה לפני רבי על מר גורלו. ואמר לו רבי: לך, לכך נוצרת. ואז אמרו בשמים על "רבינו הקדוש": הואיל ולא ריחם על העגל, יבואו עליו יסורים. ח"ו, יה"ר שד' ירחם על הפלג, ומי יודע מה מחכה לפלג מהשמים – על מידת האכזריות?

    "קוֹל דְּמֵי אָחִיכם צֹעֲקִים אֵלֵיכֶם מִהכלא"… האכזריות היא הפך הרחמנות, כדכתיב: "אכזרי המה ולא ירחמו" (ירמיהו נ מב). ואין המידה הזאת נמצאת אצל צדיקים, אך היא בנפש "הרשעים" כדכתיב (משלי יב י): "ורחמי רשעים אכזרי". האכזרי רחוק מאוד מן המידות הטובות, כי לא ירחם וגם לא יצטער על צרות חבריו, ממש כמו שהפלג מתנהגים שאינם יוצאים למחות ולהפגין עבור האברך היקר הנ"ל.

    שאנשי הפלג יזכרו "קוֹל דְּמֵי אָחִיכם צֹעֲקִים אֵלֵיכֶם מִהכלא"…
    לעם ישראל זה ממש מצחיק לראות: כשבחור מהפלג נתפס בדרך לאילת למקום זנות וכו' דהיינו למקום פריצות וג' עבירות החמורת ביותר, הם הפלג "כן" מפגינים בשבילו, אבל כאשר הפגנה שלא של דרך הפלס……

    "קוֹל דְּמֵי אָחִיכם צֹעֲקִים אֵלֵיכֶם מִהכלא"… המידה הזאת של האכזריות שהיא היפך הרחמנות, וזה נמצאת רק באנשים אשר טבעם כטבע האריות, שטורפים וחומסים. ובעת אשר תתחזק הנפש הכעסנית על האדם, אז האכזריות מתגברת להרוס ולנתוץ, כדכתיב (משלי כז ד): "אכזריות חמה ושטף אף" – אין חמה כחמה של אכזריות.

    "קוֹל דְּמֵי אָחִיכם צֹעֲקִים אֵלֵיכֶם מִהכלא"…
    "קוֹל דְּמֵי אָחִיכם צֹעֲקִים אֵלֵיכֶם מִהכלא"…
    "קוֹל דְּמֵי אָחִיכם צֹעֲקִים אֵלֵיכֶם מִהכלא"…

    "עורו ישנים משנתכם ונרדמים הקיצו מתרדמתכם" וכו' -"קוֹל דְּמֵי אָחִיך צֹועקִ ... |
    הגב
  6. מֶה עָשִׂיתָם? "קוֹל דְּמֵי אָחִיכם צֹעֲקִים אֵלֵיכֶם מִן הָאֲדָמָה" כנסו דחוף

    כבוד הפלג מֶה עָשִׂיתָם? – "קוֹל דְּמֵי אָחִיכם צֹעֲקִים אֵלֵיכֶם מִן הָאֲדָמָה"

    פעם אמר אחד הקצקער זצ"ל מגדולי הדור: "לעולם יהא אדם ירא שמים", קודם כל "יהא אדם", ורק אח"כ "ירא שמים". רק אחרי שבנה האדם באישיותו את תשתית היותו "אדם" יכול הוא להתקדם ולהפוך גם ל"ירא שמים".

    ללא תשתית זו, "יראת השמים" שלו אינה שווה פרוטה עכ"ל. ועוד הוסיף בשם אחד מאדמו"רי גור: "נח איש צדיק תמים…" קודם כל "איש" ורק אח"כ "צדיק תמים".

    "קוֹל דְּמֵי אָחִיכם צֹעֲקִים אֵלֵיכֶם מִן הָאֲדָמָה" |
    הגב
  7. למה מתנערים הפלג הקיצוני: "ולא מפגינים נגד גיוס בנות"???????????... הם נמשלו לחזיר שפושט את טלפיו להראות כאילו כשר ותוכו מלא תוך ומרמה. וזה מורה על כל מי שאין תוכו כברו כמדת הצבועים בימינו, המראים את עצמם כשרים [מפגינים רק נגד גיוס בנים] והמה בלי ספק גרועים מן הרשע הגמור שתוכו וברו שוין לרעה, וע"כ הפרסת פרסה בחזיר ובפלג הוא סימן טומאה.

    אין לנו שיור אלא התורה הזאת, וחייבים להיות "דבוקים בקב"ה" וזכות היא להיות ביחד עמהם, ובשם ד' אלוקינו נזכיר, וילמדו תועים בינה, ונזכה בקרוב ומלאה הארץ דעה את ד' וזה יקרב את הגאולה השלימה בב"א, ואז וילמדו תועים בינה.

    וכל עם ישראל "הכשרים" ימחו אז נגד גזירת גיוס השמד והזימה, על "גיוס בנים" וגם "על גיוס בנות" ולא כמו פלג הירושלמי שמתנהגים כמו הצידוקים בזמן חז"ל. הלא אחד משלושה-עשר עיקרי-האמונה של דת-ישראל הוא: "זאת התורה לא תהיה מוחלפת ולא תהא תורה אחרת מאת הבורא יתברך שמו". ולמה מתנערים הפלג הקיצוני: "והם לא מפגינים נגד גיוס בנות"??? אחרי שמרן החזון איש זצוק"ל פסק שגיוס בנות אסור וייהרג ואל יעבור.

    עליהם נאמר: וְאֶת־הַ֠חֲזִ֠יר כִּֽי־מַפְרִ֨יס פַּרְסָ֜ה ה֗וּא וְשֹׁסַ֥ע שֶׁ֙סַע֙ פַּרְסָ֔ה וְה֖וּא גֵּרָ֣ה לֹֽא־יִגָּ֑ר טָמֵ֥א ה֖וּא לָכֶֽם׃ הם נמשלו לחזיר שפושט את טלפיו להראות כאילו כשר ותוכו מלא תוך ומרמה.

    והתנהגות זו מורה על כל מי שאין תוכו כברו כמדת הצבועים בימינו, המראים את עצמם כשרים [מפגינים רק נגד גיוס בנים] והמה בלי ספק גרועים מן הרשע הגמור שתוכו וברו שוין לרעה, וע"כ הפרסת פרסה בחזיר ובפלג הוא סימן טומאה, לפי שהם מולידים תכונה רעה זו בהִתְנַהֲגוּתָם להיות מן כתות הצבועים המראים את עצמם כשרים כמו עשו וחביריו וכו'. והם מתנערים "ולא מפגינים נגד גיוס בנות"!!! אין לך חילול שם שמים גדול מזה.

    הם הפלג נמשלו......................................................... |
    הגב
  8. כהיום עוד יש כמה מאות מטר מרובע שנקרא "מאה שערים" וגם את זה רוצים הציונים לחסל? ר"ל. בקרוב בביאת המשיח יסולקו כל הציונים מארץ הקודש ע"י הקב"ה בעצמו, לא על ידי שליח, ולא ע"י מלאך, רק ע"י הקב"ה בעצמו יסולקו הכופרים המשכילים. אשרי חלקם של המקדשי שם שמים ברבים, והמוחים נגד הטרוריסטים הציונים העמלקים המסריחים מצואה ומטומאה של כפירה בקב"ה.

    כהיום עוד יש כמה מאות מטר מרובע שנקרא "מאה שערים" וגם את זה רוצים הציונים לחסל? ר"ל. בקרוב בביאת המשיח יסולקו כל הציונים מארץ הקודש ע"י הקב"ה בעצמו, לא על ידי שליח, ולא ע"י מלאך, רק ע"י הקב"ה בעצמו יסולקו הכופרים המשכילים. אשרי חלקם של המקדשי שם שמים ברבים, והמוחים נגד הטרוריסטים הציונים העמלקים המסריחים מצואה ומטומאה של כפירה בקב"ה.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  9. אין שכל אין דאגות

    כשבחור נתפס בדרך לאילת מפגינים בשבילו אבל כאשר הפגנה שלא של הפלס………

    ירא שמיים |
    הגב
  10. המזימה שלהם נכשלה והפלג הצליח במסע ההתרמה מעבר למשוער. חייבים לזכור שכל זמן זה כך, היינו שהס"ם מצליח עם "הרבה" כסף כמו שהפלג ועד הצליחו. אפילו משה רבינו הוכיחם על העגל שעשו בשביל רוב זהב .. היינו רוב כסף, "הרבה" כסף וזהב ר"ל. וזה שהפלג הצליחו במסע ההתרמה מעבר למשוער זה סימן רע, הייו ודי זהב בפועל ממש.

    "המזימה שלהם נכשלה והפלג הצליח במסע ההתרמה מעבר למשוער" חייבים לזכור שכל זמן העולם מתנהג כך, היינו שהס"ם מצליח עם "הרבה" כסף כמו שהפלג ועוד… הצליחו לאחרונה. ואפילו משה רבינו הוכיחם על העגל שעשו בשביל רוב זהב… .. היינו רוב כסף, היינו-"הרבה" כסף וזהב ר"ל. וזה שהפלג הצליחו במסע ההתרמה מעבר למשוער זה סימן רע להם, היינו דכתיב – "ודי זהב" בפועל ממש.

    ודי זהב" (דברים א' א') "הוכיחן משה על העגל שעשו בשביל רוב זהב שהיה להם שנאמר וכסף הרביתי להם וזהב עשו לבעל" (רש"י ד"ה ודי זהב ומקורו בספרי). "כך אמר משה לפני הקב"ה, רבונו של עולם בשביל כסף וזהב שהשפעת להם לישראל עד שאמרו די הוא גרם שעשו את העגל" (ברכות ל"ב ע"א)

    ובא משה להוכיח את עם ישראל, הלא הקב"ה ברחמיו וחסדיו השפיע לכם כסף וזהב לרוב ע"מ לגדלו ולמחות על כבוד שמים ברבים, [אפי' על גיוס בנות] ותחת זאת כפרתם בטובת המקום ובזהב שנתן לכם עשיתם את העגל, והוא שצועק הנביא הושע "וכסף הרביתי להם וזהב עשו לבעל".

    משל לאדם אחד שהיה לו בן, הרחיצו וסכו והאכילהו והשקהו ותלה לו כיס של מעות על צוארו והושיבו על פתח בית זונות, מה יעשה הבן ולא יחטא?
    (ברכות לב,ב)

    עם המצ'ינג מתי יש זמן ללמוד תורה? |
    הגב