בקבוצת הווטסאפ של כחול לבן: לפיד יצא נגד החרדים – הח"כים זעמו

בקבוצת הוואטספ של 'כחול לבן' החל הערב ויכוח בין לפיד לח"כים במפלגה לאחר שלפיד העלה מסרים לשבוע הקרוב, ואחד מהם הוא התבטאות חריפה נגד החרדים, החברים זעמו וגנץ קרא אותם לסדר

בקבוצת הוואטספ של 'כחול לבן' החל הערב ויכוח בין לפיד לח"כים במפלגה לאחר שלפיד העלה מסרים לשבוע הקרוב, ואחד מהם קבע: "ממשלת נתניהו החדשה תהיה קיצונית יותר וחרדית יותר", כך חשף הערב עמית סגל, הח"כים זעמו על לפיד וקראו לו למתן את התגובות. בני גנץ עצמו קרא לכל החברים להתעשת ולחדול מהויכוח שדלף לרשת.

יזהר שי, מקום 20 ב'כחול לבן' כתב ללפיד: "את הממשלה הבאה נרכיב עם החרדים, אני מציע להפחית מיד את הרטוריקה שלנו נגדם בכל החזיתות". לפיד המשיך להסית וכתב: "הקהל שבחר בנו מצפה שנלחם נגד שוד הקופה הציבורית".

. יזהר שי ממשיך: "להגיד ממשלה יותר חרדית נשמע כמו פסילה ערכית של ציבור שלם". מיכאל ביטון הצטרף נגד לפיד: "עם סמוטריץ' לא נשב, את החרדים לא פוסלים. חייבים אסטרטגיה ארוכת טווח בזה".

לבסוף קרא בני גנץ יו"ר כחול לבן את החברים לסדר, "חברים ערב טוב. מבקש לחדול את הויכוח בקבוצה. הנקודות וודאי חשובות אבל שום דבר לא סגור ואתם כבר בתקשורת. פשוט חידלו ונדבר מחר בצורה מכובדת ופנים אל פנים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *