בקומה השנייה בבלפור: שרה נתניהו מסתבכת עם האתיופים

תחקיר "7 ימים" שיפורסם במלואו מחר מביא גילויים חדשים אודות הנעשה במעון, ובעיקר על המתרחש בקומה השנייה, קומת המגורים של משפחת נתניהו.

אפי אזולאי. אב הבית במעון ראש הממשלה ברחוב בלפור הפך אחר פרשת מני נפתלי הפך לאחד האנשים הקרובים ביותר לרעיית ראש הממשלה. תחקיר "7 ימים" שיפורסם במלואו מחר מביא גילויים חדשים אודות הנעשה במעון, ובעיקר על המתרחש בקומה השנייה, קומת המגורים של משפחת נתניהו.

אזולאי קובע מי מעובדי הניקיון יורשו לעלות לקומה השנייה. בעדויות שהגיעו ל"7 ימים" נטען כי אזולאי הדגיש בשיחות סגורות, שלא להעלות לקומה השנייה עובדות בנות העדה האתיופית.

אדם שעבד כאחראי על עובדי מעון ראש הממשלה, טוען כי אזולאי ביקש ממנו במפורש שעובדות בנות העדה האתיופית לא תועסקנה בקומה השנייה, מלבד במקרים חריגים.

אתה קיבלת הוראה כזו?

העובד לשעבר: "כן".

מי אמר לך את זה?

"אפי (אזולאי, אב הבית)".

מה הוא אמר לך?

"שאתיופים לא מתאימים לעבודה שם למעלה".

ככה במילים האלה?

"כן. בחמש שנים האחרונות כמעט לא הייתה אף עובדת אתיופית למעלה. בלית ברירה, היו מעלים את אסתר ומימי (שתי עובדות יוצאות העדה – ע"ש), כשנילי וליאורה (שתיים מהעובדות הקבועות בקומה השנייה) לא הגיעו. זה היה רק במצבי חירום".

בשיחה עם העובדת מ' סיפרה מימי על חוויות לא פשוטות שעברה במעון. . "יש ימים שאני נכנסת במזווה", סיפרה מימי לעובדת מ'.

מ': "במזווה?".

מימי: "בטח, מה חשבת? במזווה מסתתרת".

מ': "למה במזווה?"

מימי: "איפה את רוצה שאני אכנס? איפה? הכביסה שלה נכנס, והיא אומרת שאנחנו, יש לנו חיידקים. במקרה אני שם, מחזירים את זה עוד הפעם לכביסה…".

מ': "כן, אני יודעת את זה. מה, לא עברתי? אני יודעת את זה. לא ידעתי שאתם נכנסות למזווה".

פרקליטי משפחת נתניהו אומרים בתגובה: "כתבת שיימינג שקרית להתרת דמה של שרה נתניהו. הטענות שהעלתם הם פייק ניוז שפל, שקרי ומרושע. כל תביעות 'עוזרות הבית' הם סטארט־אפ חדשני שמטרתו לסחוט כסף מהמדינה. מימי מנגיסטו למדה את השיטה ועושה שימוש באותו פס ייצור לתביעות. היא מלווה באותם עורכי דין ומדקלמת את אותן הכפשות שקריות ומרושעות. אבל היא לא הסתפקה רק בהן ו'שלפה' באופן ציני ושקרי את נרטיב ה'גזענות' כדי להשחיר אפילו יותר את דמותה של שרה נתניהו. מימי מנגיסטו צריכה להתבייש. מטעמים של צנעת הפרט לא נרחיב על הסיוע והליווי האישי והמקצועי הרב שהגישה הגב׳ נתניהו למימי מנגיסטו כשנקלעה למצוקה, כדי לחלץ את ילדיה מהסתבכויות שנקלעו אליהן. הטענות שהיא ממשיכה להעלות הן תמצית של רוע טהור ומרושע". (התגובה המלאה: מחר ב־7 ימים).

מטעמו של אפי אזולאי נמסר: "שקר וכזב. כל הטענות הממוחזרות שהועלו מופרכות מהיסוד ונטענות על מנת להכפיש את משפחת נתניהו ובני ביתם. הנושא נמצא בבדיקת משטרה ולכן מר אזולאי מנוע מלהתייחס. עם זאת, כשתסתיים הבדיקה יפעל בכל האמצעים העומדים לרשותו כדי לחשוף את השקרים ולמצות את הדין עם המכפישים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *