בקרלין משנים כיוון: סעודות המוניות, והשמירה הקפדנית על הבריאים

לאחר שהקפידו ביתר שאת על תקנות משרד הבריאות, בקרלין משנים כיוון. בחסידות החליטו בהוראת האדמו"ר לבודד את החסידים שלא נדבקו במתחם מיוחד ושמור, אך הנדבקים קיימו בשבת האחרונה תפילות המוניות

לאחר שהקפידו ביתר שאת על תקנות משרד הבריאות, בקרלין משנים כיוון. בחסידות החליטו בהוראת האדמו"ר לבודד את החסידים שלא נדבקו במתחם מיוחד ושמור, אך הנדבקים קיימו בשבת האחרונה תפילות המוניות.

אחד החסידים אומר ל'אקטואליק' כי האדמו"ר שומר על החסידים שלא נדבקו בצורה קפדנית כפי שהיה בראשית הקורונה, אך לעומת זאת, החסידים שכבר נדבקו הצטופפו בהמוניהם בשבת האחרונה בלי מסכות מתוך הבנה כי לא תיתכן הדבקה שניה.

בחסידות תכננו לחגוג את סעודת היירצאייט לזכר האדמו"ר מקרלין זצ"ל בטבריה , אך המשטרה לא נתנה אישור למארגנים.

מנגד, גורם בקרלין טוען כי גם אלו שהחלימו צריכים לעטות מסכות ולשמור מרחק, וכי "ההבדל היחיד הוא שאין להם קפסולות". לדבריו, הרבי מקפיד מאוד להמשיך לעטות מסכות ולשמור על הכללים.

יש לציין כי עם פרוץ הנגיף בחודש אדר האדמו"ר מקרלין הורה לחסידיו לסגור את כל בתי הכנסת של החסידות, ושכל אחד יתפלל בביתו מבלי לארגן מניינים בבתים או בחדרי מדרגות. מדובר היה בהוראה מאוד חריגה לאור העובדה כי גם משרד הבריאות התיר בשעתו להתפלל במניין בצורה מבוקרת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *