בראשי בקטע שאסור לדלג עליו מספרת בפרטים מה עבר על ניר חפץ !!! קשה להאזנה

הפרקליטה כנרת בראשי בתיאור הזוועה: "ואז התחיל הסיפור לדבר על מה שעבר – הרעבה – לא נתנו לו לאכול, על האיומים שחטף, על ההכנסה לכלוב כאשר מסביבי אסירים ביטחוניים באפור ולא הבנתי איך הם יודעים מי אני משום שהשם שלי חסוי!!".

כאשר חפץ זומן לחקירה, עדיין לא הוגדר מהו ה"פשע" שבגינו נחקר נתניהו ולכן גם מה ה"פשע" שבגינו נחקר חפץ.
כלומר ניר חפץ אפילו לא הוגדר כחשוד בעניין מוגדר, אלא משהו כללי, כנראה בנוסח של אלשייך "התייחסנו למשפחת נתניהו כאל משפחת פשע"…ועל רקע זה, ברור שניתן לזמן, סתם כך, כל אחד מאיתנו ולחקור אותנו באותו האופן.

בראשי בראיון מצמרר בגלי ישראל לאלי ציפורי מספרת: "הרגשות שלי קשות ולא ניתן להתעלם ממה ששמענו וראינו בעדות חפץ, כאשר נכנסתי לאולם וראיתי את ניר חפץ הייתה לי תחושת בוז שיש לי כלפיו כעד מדינה ומקליט סדרתי. כאשר דיברו על המעצר שלו חשבתי לעצמי, בסדר נו לא נתנו לו לישון צעקו עליו עישנו לו בחדר? הרי מעצר זה לא דבר נעים, אבל זה לא אמור להיות הגיהינום עלי אדמות משום שמדובר בנחקרים שיש כלפיהם רק חשד והם לא הורשעו!!

בראשי ממשיכה בתיאור הזוועה: "ואז התחיל הסיפור לדבר על מה שעבר – הרעבה – לא נתנו לו לאכול, על האיומים שחטף, על ההכנסה לכלוב כאשר מסביבי אסירים ביטחוניים באפור ולא הבנתי איך הם יודעים מי אני משום שהשם שלי חסוי!!".

לסיום קוראת בראשי: "צריך לחקור את החוקרים ואת כל מי מהפרקליטים שהכריז על כך שהיה אחראי לחקירת ניר חפץ על מעשים פליליים (לכאורה)!! במהלך מתן העדות, לא רק הפרקליטים חוקרים ישבו בשקט, גם השופטים שתקו!! ישבו בפנים חתומות והיה צפוי שהם יעירו הערה כלשהי וישאלו למשל את התובעת שנכחה באולם – את שומעת את כל הדברים הללו מה יש לך לומר על זה?!!".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *