ברבש: "הייתי מתפטר על אומן"

מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, פרופסור גבי ברבש, אמר הבוקר בראיון לרשת ב' כי אם היה מקבל עליו את התפקיד שהוצע לו, "בטמפרמנט שלי הייתי מתפטר כבר שלוש פעמים מהתפקיד

מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, פרופסור גבי ברבש, אמר הבוקר בראיון לרשת ב' כי אם היה מקבל עליו את התפקיד שהוצע לו, "בטמפרמנט שלי הייתי מתפטר כבר שלוש פעמים מהתפקיד: פעם אחת על כניסת 17 אלף התלמידים מחו"ל, פעם שנייה על אומן ופעם שלישית על פתיחת שנת הלימודים בערים האדומות"

בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן רשת ב הוא התייחס להתפטרות ראש אגף התקציבים באוצר שאול מרידור: "זה עוד ביטוי של ניהול משבר הקורונה. את הקורונה קשה מאוד לנצח – ועוד יותר קשה לנצח כשהפוליטיקה היא כמו אצלנו".

"נפלנו לסיטואציה מאוד בעייתית מבחינת הניהול של המשבר, עם פוליטיקה שמקשה עליו", המשיך ברבש. "המנהיגות קשובה מדי למה שהציבור רוצה ולא למה שהוא צריך, וכתוצאה מזה יש החלטות שמקשות על מי שרוצה לנהל את המשבר הזה".

על פתיחת מערכת החינוך אמר ברבש כי "אין מדינה נורמלית בעולם שהיייתה מעזה להפעיל את מערכת החינוך מול קצב הדבקה של 2,000 איש ביום. הפשרה הכי רחוקה שהייתי הולך אליה זה פתיחה בערים ירוקות".

על התקוות שנתלות בתוכנית הרמזור של גמזו אמר ברבש: "שלא יהיו לאף אחד ציפיות – תוכנית הרמזור לא תפתור את רמת התחלואה הנוכחית".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מילים

    …ברבש הפוליטיקאי..לפני אומן.ותלמידים מחו"ל.וערים אדומות..חתיכת כלב גזען..האם על..המפגינים בבלפור היית מתפטר???? אתה פוליטיקאי ערמומי.בכיסוי של פרופסור מקצועי לשנאה..אז ברוך השם שאתה לא הפרויקטור. ואגב ברבש הברברן..על רצח רבין ז"ל..שהיית שותף להסתרת האמת..שם התפטרת..????? אתה איש מקצוע??? לא ולא..רק פוליטיקאי זול שמנכס לעצמו הבנה בכל דבר..לא טובת הציבור מעניין אותך ושכמותך..אלא שנאת המגזר החרדי.ושנאת..ביבי..אז קח איתך את..שאול מרידור שבשליחות אביו הארור..תקע כל תכנית של ראש הממשלה באוצר לטובת האזרחים..לכו שניכם לעזאזל..שם תברברו בלי הפסקה…

    ד"ר זלמנוביץ |
    הגב