ברגע האחרון: נתניהו הציע לגנץ רוטציה בראשות הממשלה

שעות לפני ההצבעה על פיזור הכנסת, אחרי שאבי גבאי סירב להצטרף לממשלה, הציע השליח לגנץ להצטרף לממשלת אחדות עם רוטציה בראשות הממשלה. לפי ההצעה, נתניהו יהיה ראשון, יו"ר כחול לבן – שני. אלא שגנץ סירב בטענה כי ההצעה הגיעה מאוחר מידי

הערב נחשף בחדשות כאן כי במהלך רגעי הדרמה של פיזור הכנסת שיגר ראש הממשלה בנימין נתניהו שליח לבכירי כחול לבן שהציע להם להצטרף לממשלת אחדות הכוללת רוטציה בתפקיד ראש הממשלה.

על פי הדיווח של זאב קם בכאן, שעות לפני ההצבעה על פיזור הכנסת, אחרי שאבי גבאי סירב להצטרף לממשלה, הציע השליח לגנץ להצטרף לממשלת אחדות עם רוטציה בראשות הממשלה. לפי ההצעה, נתניהו יהיה ראשון, יו"ר כחול לבן – שני. אלא שגנץ סירב בטענה כי ההצעה הגיעה מאוחר מידי.

תגובת כחול לבן: "אלה הצעות שהגיש נתניהו שניסה להציל את עורו ערב הבחירות. התייחסנו באותה רצינות שניתן לייחס לשאר הספינים וההבטחות שמפזר נתניהו. לקראת הבחירות הבאות אנו ממליצים לנתניהו לעסוק בענייניו המשפטיים ולאפשר למדינת ישראל הקמת ממשלה רחבה בראשות בני גנץ שהיא צו השעה".

מהליכוד נמסר: "שקר מוחלט".

יו"ר מרצ תמר זנדברג מסרה: ״מהחשיפה הערב מסתבר שוב שהדרך היחידה האמיתית להבטיח ממשלה בלי הימין היא להצביע שמאל. בזמן שבמרכז מפלרטטים עם הימין צריך להקים חזית שמאל משמעותית יהודית-ערבית״. ח"כ איציק שמולי ממפלגת העבודה תקף הוא את ראש הממשלה: "נתניהו יעשה הכל כדי להימלט מאימת הדין, וימכור כל תפקיד או אינטרס לאומי עבור שכפ״צ פוליטי מפני כתבי אישום פליליים. אסור לשתף עם זה פעולה אלא להסתער על המטרה של חילופי שלטון".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *