ברדוגו חושף: דרמה ענקית ורועשת מטלטלת את משרד החינוך

שאשא ביטון מגיבה לדברים ולסערה בפגוש את העיתונות ואומרת: מדינה שלמה נסחפה במסע נקמה שקרי. על סלוביק- ניהל את הקורונה בצורה מצויינת אבל פוטר משיקולים מקצועיים ובעיות אמון

יעקב ברדוגו חושף בטורו ב׳ישראל היום׳: דרמה ענקית ורועשת מטלטלת את משרד החינוך. אל תיתנו להודעות התמיכה ביפעת שאשא ביטון להטעות. ההודעות של סער ולפיד זה הרבה יותר מגיבוי, זה חיפוי. שניהם מחפים עליה כעת, ממזערים נזקים פוליטיים שמסכנים את שניהם – ואת הממשלה. את העובדים הבכירים של משרד החינוך, הפיטורים המשפילים לא הפתיעו. הם מכירים כולם את הסערה סביב החיסונים בבתי הספר. שאשא ביטון לא מכחישת קורונה ולא מפגינה נגד החיסונים, אבל היא הכי קרוב שאפשר להגיע לזה בצמרת קבלת ההחלטות על בריאות הציבור. מדוע אחרי שפיטרה את המנכ״ל אסרה עליו ועל אנשיו להגיע למשרד ולקחת את חפציהם? האם חששה שמא יבקש לקחת איתו תיעוד על מה שנעשה במשרד סביב החיסונים? או אולי אפילו את הנתונים שלגביהם נאמר שמשרד החינוך הסתיר מהממשלה?

ומנגד שאשא ביטון מגיבה לדברים ולסערה בפגוש את העיתונות ואומרת: מדינה שלמה נסחפה במסע נקמה שקרי. על סלוביק- ניהל את הקורונה בצורה מצויינת אבל פוטר משיקולים מקצועיים ובעיות אמון. אני לא שרת הקורונה. יש עוד הרבה נושאים על מבצע החיסונים- רתומה למבצע. יש 58 ניידות שמסתובבות בין 5,000 בתי ספר.

אבל לסימה קדמון ב׳ידיעות׳ כבר אין אימון בביטון ובבנט והיא כותבת כך: משהו לא עובד אצל בנט, הוא יודע את זה. הניסיון לחסן את הילדים נכשל. הציבור גם מבולבל וגם עייף. התחושה שאין אחדות דעים בממשלה מקשה לשכנע. הציבור רואה פוליטיקאים שלא שומרים על הנחיות הבידוד, כולל בנט וגנץ. זה לא תורם לאמון. בנט בלחץ שהזן החדש יתפשט בענק והוא יאבד שליטה. בכירים בקואליציה טוענים שמנכ״ל משרד החינוך המפוטר יגאל סלוביק לא פוטר כלל בגלל עמדת השרה על חיסוני הקורונה. הם מביעים פליאה על הקמפיין בתשלום שמנהל סלוביק בימים האחרונים. שר בממשלה: ״לא מבין מה היא מצאה בו, היא בחרה אדם תוקפני ולא נעים, איש עם אגו גדול. היא עשתה שיקול דעת לא נכון כשהביאה אותו בכלל״. כל הקלקולים בקואליציה קורים בתוך מפלגתו של בנט. שירלי פינטו מ׳ימינה׳ הוקפצה לכנסת כי אביר קארה מ׳ימינה׳ איים להחרים את ההצבעות. איילת שקד מ׳ימינה׳ עלתה לדוכן ואמרה שחוק החשמל יגרום להתייקרות בכל המדינה וגרמה לווליד טאהא לצאת מהמליאה ולא להצביע. נראה שמפלגת ׳ימינה׳ השתגעה לגמרי, שבנט יתחיל להשקיע במפלגה שלו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *