'ברינקס' מעבירה את פעילותה בישראל לבני ברק

ענקית שינוע וניהול המזומנים הבינלאומית, מעבירה את מרכז הכובד של פעילותה בישראל למתחם ה-BBC של בני ברק # ראש העיר: "מביאים בשורה לעסקים באזור ופותחים הזדמנויות לתעסוקה בעיר" # נשיא 'ברינקס ישראל' חשף שורה ארוכה של שיתופי פעולה ופתרונות ייחודיים עבור המגזר החרדי

בשורה כלכלית חשובה לבני ברק ותושביה: חברת 'ברינקס ישראל', הכוללת כיום חמישה מרכזי פעילות, סגרה בימים אלו הסכם מיוחד – במסגרתו 'ברינקס' תעתיק את ליבת פעילותה של החברה בישראל למתחם בשטחה של עיריית בני ברק.
המרכזים הלוגיסטיים של החברה (כולל שטחי העמסה וחניונים) וכן משרדי הנהלת חברת ברינקס ישראל בע"מ הממוקמים כיום בתחום השיפוט של עיריית תל אביב, יעברו לבני ברק.
בימים אלו חתמה 'ברינקס' על הסכם מיוחד להעברת פעילות החברה למבנה באזור התעשייה המתרחב של העיר, במתחם BBC. מדובר על כ-5,000 מטרים במגדל רב קומות, אשר יאכלסו כ-400 עובדים ומגוון רחב של אמצעים לוגיסטיים, מכונות ספירה, חניון לשריוניות החברה ומשרדים.
לרגל האירוע, נערך טקס מיוחד בלשכת ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין, בנוכחות נציגי העירייה ונציגי 'ברינקס'. את הטקס פתח ראש העיר אשר בירך את המשתתפים והודה לנציגי 'ברינקס' על הבחירה בבני ברק כמוקד הפעילות החדש. "עיריית בני ברק שמחה לאכלס בשטחה את חברת 'ברינקס', מעצמה פיננסית בינלאומית מובילה בעולם. זוהי בשורה משמחת לעיר, והנוכחות של 'ברינקס' מסמלת את ההתפתחות העסקית באזור ומביאה בשורה גם לעסקים בעיר", אמר הרב רובינשטיין וציין כי המעבר יתרום גם להנגשה מתקדמת של שירותי 'ברינקס' לגופים ועסקים באזור ויפתח הזדמנויות חשובות לפיתוח ולתעסוקה עבור תושבי העיר.
מנכ"ל העירייה, מר שמוליק ליטוב, נשא דברי ברכה והרחיב על שיתוף הפעולה בין 'ברינקס ישראל' ובין עיריית בני ברק ועל כך שמדובר באירוע בסדר גודל נדיר בו חברה בינלאומית ותיקה וידועה מגיעה לעיר.

נשיא 'ברינקס ישראל', מר ישי צוויקל, שיתף את המשתתפים במידע מרתק על פעילותה של חברת ברינקס בעולם, וסיפר להם כי מדובר בחברה הקיימת כבר 160 שנה (!) והמהווה הספקית המובילה בעולם לפתרונות לוגיסטיים מאובטחים. כמו כן, הרחיב נשיא 'ברינקס' על מערכת היחסים של 'ברינקס ישראל' עם הציבור החרדי, שיתופי פעולה רבים עם בעלי עסקים ומוסדות מהמגזר, על פתרונות רלוונטיים למגזר ואופני שינוע לתשלומים בקופות הצדקה, בתי כנסת ועמותות. לסיום, פירט הנשיא אופציות נוספות להרחבת שיתוף הפעולה ולהנגשת שירותי החברה לתושבי העיר.

עוד נשאו דברים: מ"מ וסגן ראש העיר, ומחזיק תיק תכנון ובניה מר חנוך זייברט, שנשא דברי ברכה כשהוא מתייחס למבנה 'ברינקס' שאמור להוות מודל מעניין ומרענן לעיר. מר שלמה פולק, מנכ"ל החברה הכלכלית, דיבר על התפתחותו המבורכת של מתחם ה-BBC, עם נוכחותן של חברות משמעותיות במשק, ובשילוב של מהלכים להגברת הנגישות, הפיתוח והתחבורה שמתבצעים באזור לטובת העסקים וקידומם. מר יהודה מורגנשטרן, המשנה למנכ"ל החברה הכלכלית, בירך על ההתפתחות המבורכת וציין כי הגעתה של חברת 'ברינקס' תתרום למתחם התעשייה כולו ותמשוך חברות בינלאומיות גדולות נוספות להגיע לאזור.
דברי ברכה נשא גם גזבר העירייה, מר אריק אדלר, שהתייחס להשלכות הכלכליות החיוביות של המעבר אל העיר בני ברק.

היזמית הפיננסית-החברתית רחלי גרינוולד, שהובילה את המהלך, ציינה בשמחה כי מבחינתה לא מדובר רק בעסקה כלכלית אלא גם בעניין אישי וציבורי, כתושבת העיר המעוניינת לסייע לפיתוחה ולקידומה.

לסיום, העניק נשיא 'ברינקס ישראל' לראש העיר שי מיוחד, את ספר ההיסטוריה של 'ברינקס', הכולל תיעוד היסטורי, רשמים, תמונות ומידע מ-160 שנות פעילותה של החברה ברחבי העולם. ראש העיר בירך את נשיא החברה ואיחל לנציגי 'ברינקס' שנים ארוכות של הצלחה ושגשוג מתוך שיתוף פעולה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. והעיר בב עדיין מסריחה ומטונפת. אין מדרכות אין גינות למרות כל בורות השומן ששם

    זהו חילול השם. ליברמן הוא העונש

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב