בריקסטון גייסה יותר משלושה מיליון ₪ להקמת מתחם כספות בירושלים

חדרי הכספות עוברים לידיים פרטיות. חברת בריקסטון המתמחה בהקמת ותפעול מתחמי כספות מאובטחים גייסה יותר מ- 3 מיליון ש"ח מיותר מ- 140 משקיעים על מנת להקים מתחם שני בישראל, הפעם במרכז העיר ירושלים. החברה, בבעלותו של עו"ד דביר אינדיג, מתכננת למלא את החלל שהשאירו הבנקים עם סגירת מתחמי הכספות שהיו ברשותם, ומתכוונת להקים במהלך בשנים הקרובות כ- 10 מתחמי כספות פרטיים בכל רחבי הארץ כאשר היא כבר מפעילה בהצלחה מרובה מתחם כספות בתל אביב.

במטרה להקים את הסניף בירושלים, בריקסטון בחרה לצאת לגיוס הנפקת מניות לציבור באמצעות אתר Fundit. היום היא הגיעה ליעד הקמפיין- 3 מיליון ₪, ובכך רשמה שיא גיוס בקמפיין מימון המונים עבור עסק ריאלי (עסק פעיל), כל זאת חמישה ימים לתום הקמפיין. רף ההשקעה המינימלי עבור משקיע בודד הוא 2,500 ₪ וההשקעה המקסימלית היא 100 אלף ₪ כאשר כבר יותר מ- 140 משקיעים הצטרפו להשקעה במתחם הכספות של בריקסטון בירושלים. קמפיין הגיוס יסתיים ב- 1 בספטמבר או עם הגעה ליעד המקסימלי העומד על 4.5 מיליון ש״ח, כך שניתן עדיין להצטרף להשקעה.

המתחם המתוכנן בירושלים צפוי להיות גדול מזה שקיים בתל אביב ויכלול כ- 4,000 תאי כספות שיואבטחו באמצעים מתקדמים. החברה צופה שבזמן שיושכרו כל התאים במתחם, כפי שמתקיים בסניף תל אביב, המתחם יפיק רווח של 6 מיליון ₪. כלומר, לאחר שהסניף בירושלים יוקם ויושכר במלואו, השקעה של כל 10,000 ₪ צפויה להפיק תשואה של 4,000 ₪ כל שנה. שווי המתחם כולו צפוי להגיע ל- 60 מיליון ₪.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *