ברנז'ה: הדובר החרדי שקיבל הצעה מהאח הגדול

דובר הרבנות הראשית היה בין מספר חרדים שקיבלו הצעה להיכנס לבית 'האח הגדול' וזאת במסגרת החיפושים של ההפקה מידי עונה לשלב דמות חרדית בתוכנית הפופולארית.

דובר הרבנות הראשית, עו"ד קובי אלתר, קיבל הצעה להיכנס לתוכנית הריאליטי 'האח הגדול' ב'רשת 13' וסירב בגלל ההקפדה על שמירת השבת והכשרות, כך מדווח כתב הברנז'ה איציק אוחנה.

על פי הדיווח, דובר הרבנות הראשית היה בין מספר חרדים שקיבלו הצעה להיכנס לבית 'האח הגדול' וזאת במסגרת החיפושים של ההפקה מידי עונה לשלב דמות חרדית בתוכנית הפופולארית.

על פי גורמים ששמעו את פרטי ההצעה מהצדדים, עלה כי בנוסף למשבצת החרדי, בהפקה רצו את אלתר גם על משבצת משפטית- ימנית, כאשר בהפקה הכניסו דמות פוליטית – משפטית מהצד השמאלי.

אלתר עצמו נועד עם ההפקה לפגישה, כאשר ההצעה ירדה מהפרק עוד בשלבים הראשונים שבראש השיקולים של אלתר היה בעיית הכשרות והשבת.

בשבוע שעבר חשף איש הברנז'ה איציק אוחנה, כי גם ‏איש התקשורת הדתי יוני קדם קיבל הצעה להיכנס לבית 'האח הגדול' והשיב בשלילה להצעה המפתה.

קובי אלתר ויוני קדם סירבו להגיב לידיעה. ‏מהפקת 'האח הגדול' טרם נמסרה תגובה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הוא בחיים לא היה לוקח את זה ר יעקב אלתר הוא ירא שמים גדול שמדקדק על קלה כבחמורה זאת בנוסף לשעור דף היומי שמוסר כל יום במשרד עו"ד שעובד בו סתם פייק ניוז

    ת

    אליהו |
    הגב