ברקת בגבול הצפון: ישראל לא תהפוך לאוקראינה

ניר ברקת בגבול לבנון יחד עם 13 ראשי ערים ומועצות מהצפון: ״מדינת ישראל לא תהפוך לאוקראינה של המזרח התיכון. אסור לעולם להסכים להסכם גרעין עם איראן״

בסיור מיוחד עם 13 ראשי ערים ומועצות מקו העימות בצפון אמר ח״כ ניר ברקת מהליכוד ״מעבר לגדר הגבול מאחורינו 250 אלף טילים ורקטות שאיראן הציבה סביב מדינת ישראל. מנהיגי איראן מצהירים שהם פועלים להשמדת ישראל וממשיכים לפתח פצצת אטום. נדמה שהעולם לא למד את הלקח, ודווקא בימים אלה שמטילים סנקציות קשות נגד רוסיה – מתכוונים לבטל את הסנקציות על איראן. במקום להעניש את איראן – המעצמות נותנות לה פרס על התוקפנות שלה והניסיונות שלה להשמיד את ישראל. חברים, הסכם גרעין חדש עם איראן – משמעותו אחת: לגיטימציה לפצצת גרעין אירנית. על מדינות העולם ללמוד את הלקח ולהטיל סנקציות עכשיו – לפני שלאיראן יש פצצה – ולא כשיהיה מאוחר מידי. על מדינות העולם לדעת שמדינת ישראל לא תהפוך לאוקראינה של המזרח התיכון. אנחנו לא נאפשר לאיראן להשיג פצצת אטום״.

״אני אצא השבוע למסע הסברה בארצות הברית במהלכו אפגש עם בכירים בוושיגנטון כדי לרתום אותם למהלך נגד הסכם הגרעין עם איראן. המסר שלנו לעולם הוא אחד: אסור לתת לפרס למדינות טרור כמו איראן. העולם חייב ללמוד את הלקח מהמלחמה באירופה ולא לתת לגיטימציה למדינות שמאיימות להשמיד מדינות אחרות ופועלות לכך. את איראן יש לעצור״.

בסיור השתתפו: ראש העיר קרית שמונה אביחי שטרן, ראש העיר נהריה רונן מרלי, ראש מועצת חצור הגלילית שמעון סוויסה, ראש מועצת מרום גליל עמית סופר, ראש מועצת שלומי גבי נאמן, ראש מועצת מעלות תרשיחא ארקדי פומרנץ, ראש מועצת מעלה יוסף שמעון גואטה, ראש מועצת מבואות חרמון בני בן מובחר, ראש מועצת כפר ורדים גיל שמואלי, ראש מועצת מטה אשר ויו״ר פורום קו העימות משה דווידוביץ, ראש מועצת יאנוח-ג׳ת מודי סעד, ראש מועצת ראש פינה מוטי חטיאל, ראש מועצת עין קיניא וואהל מוגרבי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *