ברקת חשף: "ליברמן תמך במשה ליאון כי סירבתי למנות מהנדס  מטעמו לעירייה"

ח"כ ניר ברקת חשף הבוקר ברשת ב': "ליברמן ביקש ממני מספר בקשות, חלקן בקשות למינויים אישיים של כמה אנשים, אבל כיוון שהם לא התאימו לתפקיד – אני סירבתי"

מסע ההכפשות לקראת עוד סיבוב בחירות בעיצומו: חבר הכנסת ניר ברקת (הליכוד) תקף הבוקר את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, וטען כי בהיותו ראש עיריית ירושלים הוא סירב למנות מהנדס מטעמו של ליברמן לעירייה. לטענת ברקת, זו הייתה הסיבה שליברמן תמך אחר כך במשה ליאון במירוץ לראשות העיר.

"ב-2013 ליברמן היה יו"ר הקמפיין של משה ליאון לראש עיריית ירושלים וניהל קמפיין אגרסיבי מולי יחד עם החרדים וניסה להפיל אותי כראש העירייה", אמר ברקת בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן ברשת ב'. "תשאל את עצמך למה ליברמן שעכשיו ממצב את עצמו נגד החרדים – למה הוא עשה את זה.

"אני אספר לך למה – כי קדנצייה לפני הוא ביקש ממני מספר בקשות, חלקן בקשות למינויים אישיים של כמה אנשים, אבל כיוון שהם לא התאימו לתפקיד אני סירבתי למנות אנשים שלא עמדו ברף, המקצועי – והוא החליט להתנקם בי".

לטענת ברקת, ליברמן "ביקש למנות מהנדס מסוים שאני לא זוכר את שמו. מהנדס לחברת מורייה, ואני בחנתי וראיתי שהוא לא עומד ברף המקצועי – מישהו שהוא ביקש באופן מיוחד, באופן פרטי".

ליברמן הגיב להאשמות: "אנחנו מאחלים לכל נציגי הליכוד המאשימים את יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, בכל אבסורד אפשרי, כולל רצח ארלוזורוב וטביעת הטיטאניק, להמשיך בסיפורי עלי ביבי. אנחנו ניתן תשובה בקלפי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *