ברשתות הערביות דיווחו "בן גביר משתלט על הר הבית"

ברשתות הערביות דיווחו "בן גביר משתלט על הר הבית", אולם השטח הגיב באדישות. ח"כ בן גביר: "משטרת ירושלים הוכיחה – כשהיא רוצה להשליט סדר היא יכולה".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר עלה היום להר הבית תחת אבטחה גדולה של שוטרי יס"מ. בן גביר תיאם את ביקורו בהר הבית עם קצין הכנסת, תחת מחאה בשל העובדה כי דווקא חברי הכנסת היהודים נאלצים לתאם הגעה מראש להר הבית, אולם ח"כ אחמד טיבי ושאר חבריו מהתנועה האסלאמית, אינם נצרכים לתיאום ביקורים מסוג זה. לשיטתו של ח"כ בן גביר מדובר בהתנהלות גזענית.

המשטרה ליוותה את ח"כ בן גביר בכוחות מתוגברים במהלך ביקורו בתוך הר הבית, כאשר ברשתות הערביות פרסמו שבן גביר הגיע עם מתנחלים נוספים, אולם השטח הגיב באדישות וכוחות המשטרה נותרו מחוסרי עבודה, למעט אירוע אחד בו הרחיקו איש וואקף מוסלמי שניסה להתקרב לח"כ בן גביר.

ח"כ בן גביר מסר הבוקר: "עליתי היום לקיים את מצוות העלייה להר הבית לרגל שלושת הרגלים. הר הבית הוא המקום החשוב והקדוש ביותר לעם ישראל. אני מברך את השוטרים בברכת יישר כח, על האבטחה בעלייה להר ויחד עם זאת מדיניות המשטרה צריכה להשתנות ולאפשר תפילות של יהודים בציבור בתוך הר הבית ולא ייתכן שתימשך מדיניות גזענית ולפיה, ערבים יכולים להתפלל ויהודים אינם מורשים להתפלל בקול, או אפילו להגיע עם ספר תהילים, או ארבעת המינים. בכל מדינה אחרת התנהלות כזאת מוגדרת כגזענות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *