בשבוע אחד בירושלים: 16,000 סלי מזון לתושבי העיר המבוגרים

כאלה ששהייה מחוץ לבית עלולה לסכן את בריאותם וזקוקים לסיוע

עירית ירושלים בשיתוף משרד הרווחה סיימו היום (יום חמישי) את חלוקת מנות המזון לשבוע הראשון של היערכות החירום לאור התפשטות נגיף הקורונה. במהלך השבוע חולקו בימים א', ג' ו- ה' מנות לתושבים. העירייה הצליחה להכפיל את החלוקה מכ- 4,000 מנות ביום א' עד יותר מ- 8,000 ביום ה' – לכל סוף השבוע
.
כאמור, בשבוע האחרון מיפו באגף הרווחה ובמנהלים הקהילתיים בעיר את התושבים הוותיקים והמבוגרים העריריים אשר מעוניינים בקבלת מנות אלה. החלוקה מבוצעת באמצעות המנהלים הקהילתיים ועשרות מתנדבים, ונעשית בכל המגזרים ובכל השכונות בעיר.

מדובר בתושבים אשר אינם יכולים לצאת מביתם או כאלה ששהייה מחוץ לבית עלולה לסכן את בריאותם וזקוקים לסיוע.

החלוקה נעשית אחת ליומיים, ביום ראשון חולקו כ 4150 סלי מזון עבור יומיים (ימים ראשון ושני), יום שלישי חולקו כבר 5300 סלים (לימים שלישי ורביעי), וכאמור היום, יום חמישי חולקו כ 8300 סלים לכל סוף השבוע (ימים חמישי-שבת). יצוין כי ירושלים זו העיר שמחלקת הכי הרבה מנות לתושביה והציגה את הצמיחה הגבוהה ביותר.

ראש העיר משה ליאון מסר כי במקביל לחלוקת הסלים ממשיכה העירייה בקיום טלפונים לעשרות אלפי תושבים ותיקים בעיר באמצעות עובדים ומתנדבים על מנת לוודא אם הם צריכים סיוע, והדגיש כי הנחה את המערכת העירונית שהמענה והטיפול באוכלוסיית התושבים הוותיקים והמשפחות להן בן עם צרכים מיוחדים יהיו בעדיפות עליונה. ראש העיר ביקש להודות למשרד הרווחה על מפעל ההזנה הגדול והמרשים ועל הקשב למצוקות תושבי העיר, וציין כי הוא גאה בעובדי העירייה והמתנדבים אשר במאמץ גדול הצליחו להכפיל את החלוקה תוך ימים ספורים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *