בשורה אדירה עבור תלמידות הסמינרים

אלפי תלמידות סמינרים יהנו מכך

בשורה אדירה עבור תלמידות הסמינרים: ועדת דירקטוריון מלגות של מפעל הפיס אישרה לאחרונה הוספת לימודי סמינרים להוראה המאושרים ע"י משרד החינוך, למסגרות הלימודים המאושרות ע"י מפעל הפיס במתן המלגות.

זוהי בשורה של ממש עבור אלפי תלמידות סמינרים שלא היו זכאיות לקבל מלגות ומענקים ממפעל הפיס.

מפעל הפיס מוציא מדי שנה קול קורא לסיוע לרשויות במתן מלגות ומענקים לסטודנטים ללימודי תואר ראשון או שני מוכר על ידי המל"ג או לימודי הנדסאי במסלול המוכר למה"ט. המשמעות, בעיר בני ברק לבדה: 400 סטודנטים וסטודנטיות זכאים לקבל מלגות בסך 10,000 שקלים כל אחד.

בתחילת השנה, אושרו באופן תקדימי 200 מלגות נוספות, במסגרת פיילוט מיוחד עבור תלמידות מהעיר בני ברק, הלומדות בתוכניות הוראה בשילוב תעודה של התמ"ת – גרפיקה, מולטימדיה, הנהלת חשבונות, מזכירות בכירה וכדו'. אין זה מיותר לציין כי הייתה זו בשורה משמעותית עבור תושבי בני ברק שזכו למענקי לימוד על סך 10,000 שקל ל-200 תלמידות סמינר ובסך כולל של 2,000,000 ש"ח.

עם סיומו של הפיילוט, עלה הרצון להטמיע את ההצלחה על כלל המלגות הממומנות בשיתוף הפיס, ובסיור שאירח ראש העיר הרב רובינשטיין הגיעו נציגי מפעל הפיס להיכרות מקרוב עם הסמינרים ומקומות עבודה מותאמים לבוגרות הסמינרים. במהלך הסיור הציג מנכ"ל העירייה את תוצאות הפיילוט והסיוע אותו קיבלו מאות בנות, ואת העובדה כי הלכה למעשה ישנה אי התאמה בין הקריטריונים למלגות לצרכי התלמידות החרדיות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *