בשידור חי: בזכות השדרן החרדי ניצלו חיי הקשישה. צפו

זוהרה הייתה בין אחת המאזינות שהתקשרו לערוץ 2000, בכדי לבקש ברכה. אלא שהשדר, ישי דריקס, זיהה את המצב החריג ופנה מייד ליועץ רפואי שהמליץ לה להגיע במיוחד לבית החולים. צפו בסיפור המלא עם אמנון לוי בערוץ 13

זהו סיפור מדהים ומרגש שלא קורה מדי יום, אבל הפעם זה קרה ובשידור חי ניצלו חייה של אשה מבוגרת כשהיא על קו הטלפון עם שדרן ערוץ אלפיים ישי דריקס. הסיפור עורר קידוש השם עצום כשהמגיש החילוני אמנון לוי סיפר את הסיפור המדהים, ואף העלה את ישי ואת הקשישה שחייה ניצלו.

וכך נשמעה השיחה מבעד לשפופרת הטלפון: "שלום ישי, מדברת זוהרה. אני מאוד מבקשת לדבר עם הרב שיתפללו עלי. יש לי לחץ, כאבי ראש, לחץ בחזה. אני לא יכולה לאכול ולא לישון."

כשישי, שואל אותה למה היא לא הולכת לבית החולים היא עונה "יש חשש ללכת לבית חולים. אני מפחדת מהקורונה. רוצה שיתפללו עלי". תוך שהוא שם לב שמדובר באירוע חריג הוא ממהר לטלפן ליועצים רפואיים. הוא סיפר על כך בתוכנית של העיתונאי אמנון לוי בערוץ 13.

ישי: "זה אחריות שאם יקרה לה משהו זה אני היחידי שדיברתי איתה. לכן הבנתי שאסור לי להיות אדיש. אני לא יועץ רפואי ולא מבין ברופאה, לכן ניסיתי להשיג כל מיני יועצים עד שהגעתי לרב היקר יוסי ערבליך יועץ רפואי מוכר. הוא התקשר אליה מייד ושמע ממנה פרטים, נכנס גם לרזולוציות, שאל שאלות ממש כדי להבין את המצב וכשהוא זיהה שמדובר במשהו שחייב טיפול מיידי הוא אמר לה ללכת לטיפולך נמר מיד.

"כשהיא הגיעה לבית החולים התברר שהיא עברה אירוע לבבי מתברר שזכיתי להציל את חייה מתוך ערנות. הרי יכולנו להמשיך את השידור. אגב בפלאפון היא נקראת אצלי סבתא זוהרה".

בהמשך במהלך הראיון עם אמנון הוא התקשר לזוהרה שהודתה לו. אמנון וישי נראו מאוד נרגשים.

לסיום ביקש ישי לפנות לצופים עם מסר חשוב: "הדור צעיר תסתכלו על המבוגרים. דברו איתם, תשוחחו איתם בטלפון. לא רק מה נשמע ולסיים את השיחה, אלא איך אתה מרגיש באמת".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *