בשירת 'ימים': כך התקבל בנימין נתניהו

ראשי ההתיישבות מקבלים את מייק פומפאו וראש האופוזיציה נתניהו במנגינת, "ימים על ימי מלך תוסיף" – יוני קמפינסקי מערוץ 7 תיעד

בבנימין ערכו אירוע הוקרה עם כל ראשי ההתיישבות למזכיר המדינה האמריקני לשעבר מייק פומפאו על פועלו חיזוק ההתיישבות

את הביקור פתח מייק פומפאו באתר המורשת שילה הקדומה יחד עם רעייתו ובנו. שם הם התפללו במקום המשכן והתרגשו לגעת בממצאים הארכיאולוגיים במקום מתקופת המשכן והשופטים.

לאחר מכן נערך ביקב פסגות טקס ההוקרה לפומפאו מאת כל ראשי ההתיישבות ובהם ראש מועצת בנימין ישראל גנץ. יקב פסגות חנך בשנת 2019 יין מיוחד על שם פומפאו לכבוד הצהרתו על ההכרה האמריקנית בחוקיות היישובים ביהודה ושומרון. גם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו השתתף בארוע.

מזכיר ארה"ב לשעבר, מייק פומפאו אמר: "כשנכנסתי לממשל, היה מאוד חשוב לי להיות דובר אמת. אחד מדברי האמת הללו הוא ההחלטה ששגרירות ארה"ב תהיה בירושלים, אומנם היו חששות שההכרזה תגרור אירועים אלימים, אבל ידענו שזאת האמת וכך עשינו.

כשהייתי אזרח, היה לי חשוב לקחת את משפחתי לרמת הגולן ולהראות להם שהריבונות הישראלית על שטחי הגולן ויהודה ושומרון היא בלתי ניתנת לערעור".

ביחס להצהרתו ההיסטורית אמר פומפאו: "היתה לנו ההזדמנות לעשות את המהלך הכי חשוב והוא ההצהרה שיישובי יהודה ושומרון הם חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל ושמחתי שעשינו זאת. אני מתפלל לאל שבזכות האמונה המשותפת שלנו אלוקים יהיה איתכם."

ראש ממשלת ישראל לשעבר ויו"ר האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו: "כל אחד צריך בעל ברית. אין בעלת ברית טובה יותר מארצות הברית ואין בעל ברית יותר טוב ממייק. כשהולכים כאן בגבעות וברחבי יהודה ושומרון, מוצאים את ההיסטוריה היהודית בכל צעד ושעל. מדינת ישראל היא תקווה לאומות ובעזרת ארה"ב ובעזרת האל נמשיך להראות את החוזקה של ישראל בעולם."

ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ: "משמעות ההצהרה שלך מייק פומפאו, היא ביטוי מעשי לרצונו של האל ולכן זו הערובה שלנו נצליח להעמיק כאן שורשים לנצח וזה בדיוק מה שאנחנו עושים כאן בכל יום. ההצהרה שלך, מייק נתנה לנו הרבה כוח והיא המשך העשייה והפריחה של עם ישראל כאן, בבנימין, יהודה ושומרון בארץ הקודש".

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מי זה לפיד? כל האוכלי חינם הסמולנים אוכלי חזיר ושרצים שר החוץ לפיד הארור הטמא הוא מקדם אותם. מי כמוהו יודע שהסמול בישראל הוא מת ואין לו עתיד כלל אז יחשיך לפיד ימרוט ימרוט לא רק הנוצות של הקופה הציבורית אלא את העצמות הוא ילקק עד הטיפה האחרונה. לולא הנוכל שמאז שה' ברא השטן לא היה כמוהו הד''ל הבוגד עם ה הידיעה נפטיזי בנט הרשע פפפווועעע

    מי זה לפיד? כל האוכלי חינם הסמולנים אוכלי חזיר ושרצים שר החוץ לפיד הארור הטמא הוא מקדם אותם.
    מי כמוהו יודע שהסמול בישראל הוא מת ואין לו עתיד כלל אז יחשיך לפיד ימרוט ימרוט לא רק הנוצות של הקופה הציבורית אלא את העצמות הוא ילקק עד הטיפה האחרונה. לולא הנוכל שמאז שה' ברא השטן לא היה כמוהו הד"ל הבוגד עם ה הידיעה נפטיזי בנט הרשע פפפווועעע

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב