בשל התקהלות גדולה: המשטרה סגרה את ציון מרן

מהומה פרצה הערב בבית החיים סנהדריה בירושלים, לאחר שהמשטרה פרצה פנימה על מנת לפנות את המתפללים מציונו של הגר"ע יוסף זצ"ל

אלפים הגיעו הערב להשתטח על קברו של מרן הרב עובדיה יוסף במלאות 7 שנים לפטירתו אך נתקלו בשוטרים רבים שבאו למקום לסגור את הציון בשל חשש מהדבקה גדולה.

״למה בבלפור מותר ופה אסור?!״ תוהים מאות המתפללים שהגיעו לציונו של מרן הגר״ע יוסף זצ״ל לרגל יום ההילולא ונתקלו בשוטרים חמורי סבר שסוגרים את המתחם ומפנים את הקהל.

סיעת ש"ס קיימה היום (יום ג׳) ישיבה מיוחדת לזכרו הטהור של מרן מאור ישראל, שר התורה, פוסק הדור, רבינו עובדיה יוסף זיע"א במלאות שבע שנים להסתלקותו לגנזי מרומים.

הישיבה התקיימה בהשתתפות יו"ר התנועה השר הרב אריה דרעי, המנכ"ל וחברי הסיעה, ברחבת משרדי הנהלת תנועת ש"ס החדשים ולפי תקנות משרד הבריאות.

יו״ר שס, השר הרב אריה דרעי, פתח את הישיבה לזכרו של מרן וסיפר על הגעגועים הגדולים למרן. ״45 שנים הייתי עם הרב, מגיל 15 ועד יומו האחרון. אם אתחיל לספר את הזיכרונות שלי עם מרן, נשב כאן ימים ולילות. אנחנו חייבים להנחיל את זכרו לדורות הבאים. מרן הרב עובדיה חסר לי באופן אישי וחסר לנו כל יום וכל שעה.

״זכינו ולפני הסתלקותו מרן השאיר לנו כמו צוואה כתובה את הנהגתו של מורינו ראש הישיבה מרן חכם שלום הכהן שליט"א שעליו אמר מרן זצוק"ל פה קדוש, הקב"ה יאריך ימים על ממלכתו.

״השנה אנו נאלצים לציין בפורום מצומצם את יום השנה להסתלקותו. מדי שנה אני מציינים בכנסים גדולים ואילו השנה בשל נגיף הקורונה אנו מקיימים אזכרה בפורום מצומצם. מחר נקיים טקס אזכרה בכנסת, נעלה את זכרו ונדליק נר לעילוי נשמתו״.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. האם אנו צריכים להתאבד בגלל בלפור. אזה מין טענה. זה צריך לבוא מאצלנו הזהירת מלרצוח.

    חבל שבשס כל דבר מחכים את הבני דודים . בלי שום מחשבה משלהם. וזה הפך מורשת מרן . ועוד בקברו לא פחות.

    פרנק |
    הגב