בשס כועסים על ליברמן: "אין לנו קשר להסכם אוסלו"

במפלגת ש״ס תכננו להתעלם מסוגיות דת ומדינה שיציף אביגדור ליברמן, אבל הם לא ציפו שהוא יחזיר אותם במהלך ראיון לאשמת אוסלו, "אין לנו קשר לאוסלו", התנערו בשס מדברי ליברמן

במפלגת ש״ס תכננו להתעלם מסוגיות דת ומדינה שיציף אביגדור ליברמן, אבל הם לא ציפו שהוא יחזיר אותם במהלך ראיון היום ב-ynet לסוגיית הסכמי אוסלו. אביגדור ליברמן טען בראיון ל-ynet כי שס לא נקראת ימין כי היא תמכה באוסלו.

בשס החליטו להגיב וטענו כי ליברמן ממשיך לפטם את הציבור בססמאות שקריות. "אביגדור ליברמן משקר ביודעין כשהוא אומר כי הסכמי אוסלו עברו רק בזכות תמיכת ש״ס. סיעת ש״ס פרשה מממשלת רבין בספטמבר 1993, בעקבות החתימה על הסכמי אוסלו".

בשס הוסיפו: "ליברמן, שכל חייו זיגזג בין שמאל לימין, מעדיף להפריח האשמות כדי להשכיח שהוא זה שהציע פתרונות הזויים מבית מדרש השמאל הקיצוני כמו חילופי שטחים, החזרת היישובים בואדי ערה לרשות הפלסטינית והעברת שכונות במזרח ירושלים לרשות הפלסטינית לשם הקמת בירה פלסטינית".

מטעם המפלגה הספרדית נכתב עוד כי: "ליברמן הוא שמאל, הוא מנע לפני כשבועיים הקמת ממשלת ימין, גרר את ישראל למערכת בחירות מיותרת ואם זה יהיה תלוי בו הוא יכתיר ממשלת שמאל, רק בשל שנאתו היוקדת לבנימין נתניהו וקנאתו בו".

"ליברמן נחשב במשך עשרות השנים האחרונות חבר קרוב של הסיעות החרדיות, בעיקר של ש״ס. ש״ס וישראל ביתנו בראשות ליברמן פעלו יחד בממשלה ובמאות רבות של שיתופי פעולה פוליטיים במישור הארצי וברשויות מקומיות בכל הארץ. האחרונה שבהם היה שיתוף הפעולה ההדוק לבחירת משה לאון לראש עיריית ירושלים. ליברמן איננו אנטי חרדי. הוא איש ללא עקרונות. היום ככה, מחר אחרת

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אליך 1 מכלוף הוא באמת השטן. הוא הוא שתמך באוסלו ואחראי ל2000 קרבנות הי.ד

    שס עובדת על הנוער אבל על המבוגרים שהיו בזמן הסכם אוסלו לא תוכל לעבוד
    ארור דרעי שעכשו הוא זה שעומד מאחרי ליברמן להפיל ממשלת ימין לקראת ממשלת שמאל
    דרעי ממומן ע.י טייקוני ועמותות שמאל
    רבש.ע די לנו ממכלוף הפל אותו לבאר שלת עכשו ממש

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. לא סתם מרן זצ"ל אמר על ליברמן שהוא שטן

    הוא חכם שראה למרחוק

    אברהם |
    הגב