בשס תוקפים את דגל: "החוצפה של גפני היא משהו חדש בנוף הפוליטי"

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני תקף בכינוס פנימי של המפלגה את ש"ס "במקום לטפל ברפורמים ובמקום לטפל בבעיות שנובעות מהם, הוא (ח"כ משה ארבל) אומר שגם החרדים גזעניים בזמן שהוא נמצא במפלגה גזענית. בשס לא נותרו חייבים

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני תקף בכינוס פנימי של המפלגה את ש"ס "במקום לטפל ברפורמים ובמקום לטפל בבעיות שנובעות מהם, הוא (ח"כ משה ארבל) אומר שגם החרדים גזעניים בזמן שהוא נמצא במפלגה גזענית, אין שם אף אחד שהוא אשכנזי, הכל שם ספרדים, פגשתי אותו אח"כ לא אמרתי לו שלום, כל המפלגה הזו גזענית, זה מה שאתה הולך להגיד במלחמה נגד הרפורמים?".

ח"כ אוריאל בוסו מגיב לדבריו של ח"כ משה גפני: "כנראה גפני שכח מי עומד מאחורי הלחן של 'הפסקנו לקבל הוראות מכבודו'. החוצפה של גפני היא משהו חדש בנוף הפוליטי. מי שנעדר לאורך כל משבר הקורונה מהוועדות, מהקבינט ומההחלטות הקשות במשך חודשים בגל הראשון, היה גפני. השר דרעי קיבל את ההחלטות והוביל קו אחיד במגזר החרדי. השר דרעי ניהל את המגזר הליטאי ללא שום שיקול כזה או אחר, אני מאוד רוצה להאמין שהאמירה הזאת היא לא איבוד עשתונות בתקופת קמפיין וירי לכל הכיוונים לאור זליגת הקולות לסמוטריץ׳. יש קווים שלא חוצים! גדולי הדור שלנו מוותרים על ההמלצה שלך האם לפתוח או לסגור מוסד כזה או אחר. הם הנהיגו אותנו לאורך כל המשבר בגאווה גדולה ואנו צייתנו להנחיות בראש מורם כציווי ועשית ככל אשר יורוך".

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת ח"כ מיכאל מלכיאלי מסר בתגובה לדברי ח"כ משה גפני: "במשך חודשי קורונה רבים, גפני הוכרז כנעדר ולא שמענו עליו כלל. חבל שבמקום להתרכז בהגדלת הכח של המפלגות החרדיות ולנסות להחזיר קולות של מצביעי יהדות התורה שנטשו לטובת סמוטריץ או לשכנע את אנשי 'הפלג' להצביע, בוחר ח"כ גפני לשלוח רפש בש"ס ולהמציא בדיות, לש"ס יש מועצת חכמים והשר דרעי פועל אך ורק לפי הוראתם ואף אחד לא יעיז לפגוע בגדולי התורה שלנו".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. עז שבחיות

    ..יש לאנשי שס טעות….החוצפה של משה גפני לא חדשה בנוף..לא היה חוצפה כמו של המתנשא הזה.שכל הציבור החרדי סובל ממנו..להזכירכם..הוא הוא זה אשר גרם לכל המחלוקות בין גדולי ישראל והפילוגים.ואנו רואים איזה חרבן גרם המטונף הזה.בכמה גדולי תורה פגע וביזה..פשוט ולעניין לא להתייחס לכלב הנובח הזה זו הדרך להשיב לו..אדם שפל וגזען..אנחנו נצביע רק לשס של רב אריה דרעי..ולא למפלגה גזענית אשר רק שנאת חינם לחם חוקם..את חב"ד.ואת הליטאים העובדים.ואת הבחורים החלשים שלא מתאים להם מסגרת ישיבתית הוא לא רדף ותקף ונלחם שלא יפתחו להם מסגרות מתאימות..נו נו התוצאה בשטח..אלפי בחורים טובים שנפלו לרחוב..האשמה רק על הגפני הארור הזה..כי הוא וחבריו..הסיתו אצל גדולי התורה נגד הרבה חוגים ופירסו שקרים בשם הרבנים..וראו זה פלא..הגיעו בחירות. והמנוול הזה גפני..מבש תמיכה..ממי ממי? מאלה שהוא רדף אותם כל השנים.איש רע וחצוף בטלן ויהיר…בלא נדר אני עושה קידושא רבא גדול אם ג" מקבלים רק 6 מנדטים..ושס 9..כדי שהנבל הארור גפני יחנק ויתפוצץ מקנאה ברב אריה דרעי..זו התשובה לחוצפה עתיקת יומין של האיש השפל משה גפני שר"י……..

    חצקל |
    הגב
  2. זאת בעייה של שס שמשתפת פעולה עם הגזענים החשוכים בללו

    מדובר בכת מבחילה שבשם כבייכול הדת יצרו דת השקופה כדי להגביה מחיצות כמה שיותר בצורה שאפילו האנטישמים יכולים ללמוד מימנה

    בני |
    הגב