"בשר פג תוקף": צו סגירה נגד צרכניית גור

צרכניית גור (עזרה וחסד בע"מ / נופש ביכורי ענבים בע"מ) הפועלת בשכונת גני הדר בעיר, נסגרה הבוקר לאחר שצוות "הווטרינר העירוני" סייר במקום ומצא במקררים 'בשר פג תוקף' שאינו ראוי לאכילה

צרכניית גור (עזרה וחסד בע"מ / נופש ביכורי ענבים בע"מ) הפועלת בשכונת גני הדר בעיר, נסגרה הבוקר לאחר שצוות "הווטרינר העירוני" סייר במקום ומצא במקררים 'בשר פג תוקף' שאינו ראוי לאכילה. הצוות השמיד את הבשר ונגד המקום הוצא צו סגירה- כך נמסר מעיריית פתח תקווה.

בהודעת העירייה צויין, כי הצרכנייה פועלת ללא רישיון עסק מזה 18 שנה. עומדים כנגד העסק מספר צווי סגירה של בית המשפט, כשהאחרון מ-2018. המבנה מורכב מחלקי אסבסט המהווים סכנה תברואתית קשה לשוהים בו. המקום פועל ללא מערכת כיבוי אש, ללא תנאי תברואה בסיסיים וללא חניה מסודרת לצרכני המקום.

מבנה הצרכנייה רשום כ'מיועד להריסה' מזה שנים, לאחר שהוא פועל מיומו הראשון ללא תב"ע של עסק.

בהודעה צויין עוד כי בעלי הנכס דורשים כבר מספר שנים מבעל הצרכנייה לעזוב את השטח לאחר שעמלו על אישורי הבניה למעלה מעשור. בכוונתם להתחיל לבנות במקום פרויקט מגורים, אך בעל הצרכנייה לא מסכים לפנות את השטח ופועל במקום ללא אישור הבעלים, ללא אישור בית המשפט וללא אישור תברואתי כל שהוא.

כן צויין, כי שמות העסק ושמות בעל העסק משתנים מעת לעת, בניסיון, לכאורה, לחמוק מצווי בית המשפט ובעלי השטח הדורשים את פינוי המקום. בפועל מנהל את הצרכנייה אותו אדם, שגם ממשיך לשלם את דמי השכירות לבעלי המקום, בעל כרחם.

בנוסף, הודגש בהודעת העירייה כי כל ניסיון מצד בעלי הנכס להגיע עם בעל הצרכנייה לפינוי בהסכמה – במסגרת דין תורה ובוררויות שונות, עלו בתוהו, וכאמור גם את צווי בית המשפט, בעלי הצרכנייה מצליחים למסמס.

"צו הסגירה למקום הוא אחד הדברים היותר מוצדקים שניתנו אי פעם נגד עסק שבעליו מצפצף על כל מערכות החוק, ושהופך את בעלי הנכס לבני ערובה לגחמותיו", נמסר בהודעת העירייה.

עד כה לא הצלחנו להשיג את תגובתו של בעל הצרכניה, ומשתתקבל תגובה נשמח לפרסמה.

6 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כנראה שאתה קרוב לבעלי הצרכניה

    איך אין בך בושה . אם זה נכון שכל המחירים הנמוכים בגלל בשר פג תוקף שמסכן את הציבור אחד כזה חשוד בעיניי גם בכשרות הבשר בנוסף משתמש בקרקע לא שלו מה שווה כל כאילו החסד שעושה
    מקסימום תדאגו שיפתחו שם סופר חרדי בזול
    אבל לא על חשבון מישהו אחר או מוצרי פג תוקף

    ל5 |
    הגב
  2. אין סיכוי שמשהו ישתנה

    בכל זאת מדובר בחסידות גור. וזה אומר כללים אחרים.

    חרדי |
    הגב
  3. ל1

    מדהים איך כל אלד אצלכם הופך ל"הרב". בתנאי שהוא כמובן מהחסידות הנכונה

    הדר גנים |
    הגב
  4. ל1 היקר

    מה שאתה טוען זה אולי נכון אך זה טיעונים לעונש. האיש מצפצף על החוק 18 שנה,לפי הכתבה. הגיע הזמן שאתם בחברה החרדית תפסיקו לגונן על עבריינים שפתאום כולם הופכים ל"אנשי חסד". ודי לחכימא

    שימי |
    הגב
  5. אל תדאגו זה חסידות גור

    כבר יהיה מי שיסדר את העניין תוך יום יומיים. מה שהיה במשך 18 שנה הוא שיהיה.

    שימי |
    הגב
  6. צרכניית עזרה וחסד של חיים כהן היקר

    זה נזק עצום ואדיר לכל אלפי תושבי השכונה מאחר ובשכונה פועלת חוץ מהצרכניה הזו רק עוד סופר אחד של יינות ביתן וכמי שגר במקום כבר 20 שנה אני עדיין זוכר את המחירים של שפע שוק שהיום בבעלות יינות ביתן מחירים מופרזים ביותר ביחס למחירים של יינות ביתן בשכונות החרדיות שיש להם תחרות וכרגע זה מצב שיינות ביתן לבד בשכונה מה שבטוח ייתן להם כנפיים לעלות מחירים אני כולי תקווה שהרשיון עסק של צרכניית עזרה וחסד כשמו כן הוא יחזור במהרה ! בעל הצרכניה הרב חיים כהן מלבד זאת שהמחירים שלו ממש סבירים מדובר באיש חסד עצום בקנה מידה אדיר כולנו תקווה שהעסק יחזור לפעילות במהרה ולו רק בשביל תושבי השכונה מחזיקים לך אצבעות חיים היקר!!!

    שמוליק |
    הגב