בתום דרמה: הכנסת הצביעה על פיזורה

תם הטקס: הכנסת הצביעה על החוק שיפזר את הכנסת ה-21 ובקריאה שנייה 74 חברי כנסת הצביעו בעד פיזורה ו-45 ח"כים הצביעו נגד הפיזור.

לאחר ימיים ולילות מתוחים במיוחד, ולאחר שליברמן סובב את כל המערכת הפוליטית על האצבע שלו, הכנסת הצביעה הערב בעד פיזור הכנסת, בהצעה שעברה בקריאה שנייה ושלישית תמכו 74 נגד פיזור הכנסת 45. הבחירות הבאות יתקיימו ב-17 בספטמבר, י"ז אלול תשע"ט.

ראש הממשלה נתניהו אמר לאחר ההצבעה: "ליברמן חלק מהשמאל".

נתניהו מסר בהצהרה לתקשורת: "לפני כמה שבועות הציבור בישראל החליט שאני אהיה ראש ממשלה והליכוד יובילו את ממשלת ימין, ליברמן הוליך שולל את המצביעים שלו. כל דרישה שלו שנענתה היה מעלה דרישה חדשה".
"ליברמן עבר לשמאל, הוא לא שייך יותר לגוש הימין. אני יספר לכם מחר באריכות כמה דברים שאתם לא יודעים".

גורמים ביהדות התורה תקפו אותו בחריפות ואמרו: "אחרי שתמכנו בנתניהו לאורך כל הדרך הוא מפנה לנו עורף עם איומים, אנחנו לא חוששים שיחול חוק שירות ביטחון על כולם. לא יהיה בחור ישיבה אחד שיגויס". עוד אמרו ביהדות התורה: "אולי בכלל נתמוך במועמד אחר בליכוד ואז תהיה ממשלה רחבה".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הרע ידבק ברע. דרקי תמיד חבריו דרקים כמוהו: סמולנים גויים ומגעילים: רמון רבין פרס דנקנר ביילין אריה אבנרי יוסי שריד ועוד כל מיני מצורעים את הטובים והישרים אינו רוצה אותם לידו למה מפריעים לו כמו ר' ישי ר' נסים זאב ר' יצחק פרץ וכו'

    הרע ידבק ברע. דרקי תמיד חבריו
    דרקים כמוהו: סמולנים גויים ומגעילים: רמון רבין פרס דנקנר ביילין אריה אבנרי יוסי שריד ועוד כל מיני מצורעים
    את הטובים והישרים אינו רוצה אותם לידו למה מפריעים לו כמו ר' ישי ר' נסים זאב ר' יצחק פרץ וכו'

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב