כך תראה רשימת מרצ – העבודה

יו"ר העבודה-גשר, עמיר פרץ, ויו"ר מרצ, ניצן הורוביץ, סיכמו על התמודדות משותפת של מפלגותיהם העבודה – גשר – מרצ, בבחירות הקרובות. הערב, תתקיים מסיבת עיתונאים בתל אביב בה יכריזו באופן רשמי על ההחלטה

לאחר שאמש (ראשון) כבר הגיעו ראשי השמאל להבנות על ריצה משותפת של מחנה השמאל, היום יצאה הודעה מטעם העבודה – מרצ כי יו"ר העבודה-גשר, עמיר פרץ, ויו"ר מרצ, ניצן הורוביץ, סיכמו על התמודדות משותפת של מפלגותיהם העבודה – גשר – מרצ, בבחירות הקרובות.

"מדובר במהלך המשמעותי של בחירות 2020 שיבטיח את היכולת להקים ממשלת שינוי ותקווה לאחר הבחירות." נאמר בהודעת המפלגה. כן סוכם כי הרשימות ירוצו בבחירות תחת פתק משותף באותיות "אמת".

בהודעה המשותפת למפלגות נמסר עוד כי "פרץ והורוביץ מתכוונים לתת דגש על בשורת האיחוד המשמעותי ועל התקווה לשינוי פוליטי שיהיה הלב החברתי והמצפן המדיני של הממשלה הבאה לאחר סיום עידן נתניהו."

הערב יכנסו השניים מסיבת עיתונאים ובה יתנו הצהרה לתקשורת. מסיבת העיתונאים תתקיים בבית העיתונאים, קפלן 4 ת״א, בשעה 17:00

וזה חלוקת הרשימה כפי שסוכם בין ראשי המפלגות
1. העבודה
2. העבודה /גשר
3. מרצ
4. מרצ
5. עבודה
6. עבודה
7. מרצ
8. מרצ
9. עבודה
10. עבודה
11. מרצ
12. עבודה גשר

ח״כ אילן גילאון (מרצ) הגיב על הריצה המשותפת של מרצ והעבודה-גשר: ״מברך את חבריי ושותפיי לדרך- ניצן, עמיר ואורלי. אני כבר הרבה זמן דוחף לשותפות הזו, שמציתה את להבת התקווה לחברה צודקת ולמדינה מתוקנת שואפת שלום. הציונות, הסוציאליזם ואחוות העמים – שוב על המפה, ובגדול. יאללה, מתחילים.״

ח״כ איציק שמולי מסר בתגובה: ״זה איחוד של שינוי ותקווה. אני מברך את ראשי שתי המפלגות שגילו אחריות רבה והגיעו להסכם דרמטי וחשוב הלילה. זו החלטה לא פשוטה אבל מפוכחת ומתחייבת מהמציאות ואני שמח שיוזמתי נענתה והתקבלה במלואה. המהלך מנטרל באופן מוחלט את הסכנה שבאובדן 150 אלף קולות שרוצים שינוי ומסירת השלטון לנתניהו לקדנציית בלהות. לכן, הליכה בנפרד היתה בגדר הימור מסוכן ומיותר על גורל הבחירות וגם על הסיכוי לנצח בבחירות וטוב שנמנע. יש לנו רשימה מצוינת וזהות ברורה ומכאן אנחנו צועדים קדימה יחד למשימה החשובה של מהפך במדינה״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *