בתו של דרעי לזמרת החילונית מירי מסיקה: "ריסקת אותי לרסיסים"

לרגל יום פטירתה של רחל אימנו, התקיים בסוף השבוע האחרון מופע לנשים בלבד של הזמרת מירי מסיקה. בתו של אריה דרעי התרגשה כל כך וכתבה מכתב מרגש לזמרת: "לצידי ישבה חילונית גמורה וכל כך התרגשתי לשים עליה יד ולברך אותה 'יברך השם וישמרך'"

הזמרת מירי מסיקה הופיעה לראשונה בחייה מול נשים בלבד במופע שהתקיים בשבוע שעבר בבריכת הסולטן שבירושלים. במופע התארחו הזמרות אתי אנקרי, דין דין אביב, דקלה וקרן פלס, והרבנית ימימה מזרחי.

לאחר המופע, כתבה מרגלית דרעי, בתו של אריה דרעי, מכתב מרגש על חוויותיה מערב הנשים המיוחד. מסיקה העלתה את המכתב לעמודים שלה ברשתות החברתיות וצרפה את תגובתה:

״הי מירי. את לא מכירה אותי. קוראים לי מרגלית דרעי, אני הבת של אריה דרעי. כנראה שעליו שמעת. אני חייבת לומר לך מהלב שלי, אתמול הייתי בהופעה שלך עם כל האחיות שלי. כל ההופעה היו לי צמרמורות, היה שם ערב כל כך עוצמתי ומרגש. מאחד ומחבר. אני מרגישה שאני חברה שלך כבר שנים. כשראיתי אותך על הבמה בכלל שכחתי שזו פעם ראשונה בחיים שאני רואה אותך בלייב. ראיתי אותך בכל כך הרבה תוכניות וכל כך אהבתי אותך שמבחינתי את בלב שלי וזה ברור לי שאני יושבת בהופעה שלך.

אבל שתדעי שלהיות הראשונה שעושה כזה ערב זה אומץ וזכות ענקית. ישבנו ליד חילוניות גמורות וליד חרדיות הכי מיינסטרים וכולם שם כל כך היו יחד בכזו אהבה. לצידי ישבה חילונית גמורה וכל כך התרגשתי לשים עליה יד ולברך אותה 'יברך השם וישמרך'… זה היה כל כך מיוחד!!! החיבור עם הרבנית ימימה הוא מושלם. הוא מה שנתן לחרדיות את האישור לבוא וכשאת ואתי שרתן 'צמאה לך נפשי' ריסקתם אותנו לרסיסים. לדעתי אלוקים כיבה לרבנית ימימה את המיקרופון בסוף המופע כי אמר לה אני לא צריך שתגידי דברי תורה כדי לקדש את הערב הזה, הערב הזה כל כולו קודש להשם. רק לראות את כל הבנות שלי ככה ביחד ואין צורך בשום דבר תורה.

אז תודה לך, תמשיכי לעשות לנו כאלה דברים. רגשת אותי ממש".

מסיקה כתבה לדרעי בתגובה: "תודה לך מרגלית יקרה. מעל לכל הנשים הנפלאות שמלאו את בריכת הסולטן, מעל לכל העקרונות והאמונות השונות, ריחף העיקרון הגדול מכולם ״ואהבת לרעתך כמוך״. תודה על הזכות להיות חלק מהפגנת האהבה האדירה הזאת. אחוות נשים כמו שלא חוויתי מעולם. שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *