"בתקיפה הבאה בסוריה אנו צפויים למטח רקטות לערי ישראל"

ח"כ אביגדור ליברמן התייחס בראיון לרשת ב' על התקיפה הישראלית בסוריה וטען כי התרברבות של ראש הממשלה מול כלי התקשורת מיותרת ועלולה להצית את המזרח התיכון

ח"כ אביגדור ליברמן התייחס בראיון לרשת ב' על התקיפה הישראלית בסוריה וטען כי התרברבות של ראש הממשלה מול כלי התקשורת מיותרת ועלולה להצית את המזרח התיכון.

לדברי ליברמן, "המעבר החד ממדיניות העמימות לזו של התרברבות, מקרב בצעדי ענק עימות ישיר בין ישראל וכוחות הציר בחזית הצפונית.

ליברמן הזהיר בראיון כי במקרה הבא של תקיפה משמעותית של ישראל בסוריה אנחנו צפויים לתגובה משמעותית אל ערי ישראל".

ראש הממשלה בנימין נתניהו חשף אתמול (ג') כי ישראל היא זו שתקפה אתמול יעדים איראניים בסוריה."אנחנו פועלים כל יום, כולל אתמול, נגד איראן. כל הזמן. נגד איראן ונגד הניסיונות שלה להתבסס באזור", אמר נתניהו טרם צאתו לורשה שבפולין שם תיערך ועידה בינלאומית שתעסוק בבעיה האיראנית ובדרכים להתמודד איתה.

"אני יכול להגיד לכם חד משמעית שהלחץ הכלכלי מורגש בניסיונות של איראן נגדנו משום שאנחנו רואים את השבר הכלכלי משפיע גם שם. אנחנו רואים קיצוץ של תקציבים, קיצוץ של כוחות, משיכה של כוחות, ואנחנו רואים את זה בכל הזירות מסביב לעולם. בלי יוצא מן הכלל. אנחנו רואים את זה בסוריה, אנחנו רואים את זה בלבנון, אנחנו רואים את זה גם בעזה ורואים את זה גם במערכות של נשק, מערכות נשק חשובות מאוד שאיראן מתקשה להציב בין השאר בגלל הבעיות התקציביות, קודם כל בגלל ההתנגדות האקטיבית הצבאית של ישראל", הוסיף נתניהו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *