"גדולי ישראל מודאגים": ראשי הישיבות התכנסו בבית דגל

בכינוס חירום בבית "דגל התורה", התכנסו גדולי ראשי הישיבות שליט"א , שרי אלפים היושבים ראשונה במלכותה של תורה לדון בצוותא עם שלוחי דרבנן בדרכי הפעולה לקראת המערכה הגורלית.

בכינוס חירום בבית "דגל התורה", התכנסו גדולי ראשי הישיבות שליט"א , שרי אלפים היושבים ראשונה במלכותה של תורה לדון בצוותא עם שלוחי דרבנן בדרכי הפעולה לקראת המערכה הגורלית.

מדובר בכינוס ראשון בסדרת כינוסים שיתקיימו בכל רחבי הארץ שבהם יתייצבו גדולי מוסרי התורה שליט"א כחלוצים לפני המחנה, רבנן בראש תלמידהון.

בכינוס השתתפו: הגאון הגדול רבי אברהם יצחק קוק שליט"א ר"י מאור התלמוד, הגאון הגדול רבי ברוך ויסבקר שליט"א ר"י בית מתתיהו, הגאון הגדול רבי בצלאל פנחסי שליט"א ר"י ברכת אפרים, הגאון הגדול רבי ירחמיאל אונגרישר שליט"א ר"י בית מדרש עליון, הגאון הגדול רבי דוד יצחק שפירא שליט"א ר"י באר יעקב, הגאון הגדול רבי חיים פרץ ברמן שליט"א מראשי ישיבת פוניבז'.

"אם נעביר לתלמידנו את עומק דאגתם של מרנן רועי ישראל שליט"א ואת דאגתינו, כל תלמידינו יחלצו חושים", המחישו את כובד המשימה וגודל חובת השעה.

כן הבהירו שהם מתעדתים לפנות אישית ובכתב לבוגרי הישיבות להתייצב להצלת התורה ושלטונה .

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כולנו סמוטריץ

    כבר נמאס לצפות מעת לעת בשלוחי דרבנן ושלוחי דידן מבלבלים את המוח על הסכנות הנוראיות תוך כדי בליסת בורקסים וסגירת גו'ב חדש לפולק ושפירא.
    החוצפה היא שהם לא מתביישים לסחוב את גדולי ישראל לכל חוגותיהם וכו'

    רולי |
    הגב
  2. לא מצביעים ג

    אני מרגיש בשטח אלפים שמאסו באגודת ישראל יהדות התורה.

    משה |
    הגב
  3. כל הליטאים מודאגים

    …אם הרבנים לא רוצים להיות מודאגים..שיעיפו את המושחת והחצוף משה גפני המתנשא והגזען.ושאר הבטלנים של דגל..בלי זה..שום מכתב של מרנן ורבנן לא יעזור..הציבור החרדי לא מטומטם.אי אםשר לזלזל ולהתנשאות עליו בלי סוף..איש ציבור צריך להיות אמיתי צנוע ועניו…ולא גזען שפל כמו גפני…6 מנדטים יהיו ל ג"…ככה מרנן יבינו שהנציגים שלהם עובדים עליהם ומשקרים אותם….

    חצקל |
    הגב