גדעון לוי: "המתקפות נגדי מקורם מהשמאל החלול". האזינו

גדעון לוי כתב בהארץ על ההנאה שבחגיגת יום ההולדת של שרה נתניהו, בה לקח חלק – וחטף תגובות קשות. וכך הגיב. האזינו לראיון המלא באדיבות "גלי ישראל"

עיתונאי השמאל הקיצוני ‘הארץ’ גדעון לוי התארח במסיבת יום ההולדת של משפחת נתניהו ושפע מחמאות לראש הממשלה לשעבר. “האיש ממלא בנוכחותו את החלל. הוא מסקרן יותר מכל פוליטיקאי ישראלי כיום, גם עכשיו, כשהוא כנראה בחורף הקריירה שלו. קל יותר להבין את מניעי ההערצה העיוורת כלפיו מאשר את מקורות השנאה התהומית שהוא מעורר”. “האיש הכי שנוא והכי נערץ בישראל כיום ישב במוצאי השבת האחרונה עם אשתו ושני בניו על ספה ישנה בחדר אורחים קטן”.

לוי ממשיך לפרגן לביבי “היא והוא היו באותו ערב כמעט ההיפך המוחלט ממה שמספרים על אודותיהם, ההיפך ממה שחושבים עליהם. אין כמעט דבר שנאמר עליהם מצד מבקריהם חדורי התיעוב, שלא התגלה באותו ערב כהיפוך התמונה שנגלתה לכמה שעות” ציין. “התיעוב שחשים כלפיו בשמאל נובע מאורחות חייו ומהפוליטיקה שלו, עם יותר מקורטוב של מוסר כפול וצביעות כלפי אנשי המחנה הנוהגים לפעמים כמותו, אך מעל לכל מרחף גט הכריתות שנתניהו נתן לכל מי שעלול לבקר אותו. אולי אם היה נתניהו סובלני יותר לביקורת והיה שומר על קשר עם החוגים ששמיר הציע לו, הוא היה פחות שנוא. דווקא בגלל מי שהוא, מצער כל כך שלא שעה לעצת שמיר” כתב גדעון לוי שספג לאחר מכן ביקורת צולבת מפיד שמאל על הפרגונים.

הבוקר אומר לוי בראיון לשרון גל על המתקפות נגדו בגלל ששיבח את נתניהו: "לא יתכן שאסור בפקודה לומר מילה טובה על האיש הזה (נתניהו) ואם אתה אומר עליו מילה טובה – אתה הופך לביביסט, אני יודע מה המקור לזה, הריקנות בשמאל הציוני, השמאל שקיבל לפני 12 שנה מתנה משמיים שלא מפסיקה לתת והיא שנאת נתניהו, השנאה שמחזיקה אותו ביחד, מגדירה אותו, מוציאה אותו לרחובות. אז אם מישהו אומר מילה טובה על נתניהו מה ישאר להם? יש בזה משהו חולני, העוצמות האלה מעידות על משהו אחר, האיחזות בנתניהו זה הרבה מעבר לעוד פוליטיקאי טוב או רע".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הסמולנים חלוללים חלולים ריקנים ומגושמים כמו חזיר. עוד מעט יעופו לברלין שם החזיר טעים וזול. לכו לעזזאל חולירות

    אמן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב