גדעון סער על לחיצת היד עם נתניהו: "מקווה שמעתה נעבוד ביחד"

אמש לחצו ראש הממשלה נתניהו וגדעון סער יחד, לאחר שנים של נתק, והבוקר אומר סער: "אני מקווה שמכאן ואילך נעבוד יחד למען התנועה והמדינה"

חיבור מחודש? השר לשעבר גדעון סער, הממוקם ברשימת הליכוד לכנסת, התייחס הבוקר (שלישי) ללחיצת היד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו אמש בגני התערוכה, זאת אחרי שנים של נתק. "אני מקווה שמכאן ואילך נעבוד יחד למען התנועה והמדינה", אמר סער בריאיון לאריה גולן בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב'. "זה מראה שיש משהו גדול יותר משנינו – הדרך והרעיון שאנחנו משרתים. זה היה חשוב לכל כך הרבה אנשים".

כשנשאל על כתב החשדות החמור נגד ראש הממשלה, אמר סער כי "נתניהו חש שנעשה לו עוול, והוא מדבר מדם ליבו". עם זאת, הוסיף סער כי הנושא כלל אינו רלוונטי לבחירות לכנסת: "ההכרעה שעומדת בפני אזרחי ישראל בעוד חמישה שבועות היא הכרעה אחרת לגמרי – הכרעה על הדרך, על עתיד המדינה, מי צריך להנהיג אותה, למי יש את הניסיון והכישורים להנהיג אותה. אם אתה שואל אותי, הניסיון והכישורים של נתניהו גדולים לאין ערוך מאלה של לפיד וגנץ".

בדבריו תקף סער את בני גנץ וטען כי "מי שמנסה לעמעם את הדרך שלו ולהתחפש ולהסוות, ואומר 'אין ימין ואין שמאל', אז או שאין לו דרך בכלל – או שהוא לא רוצה שהציבור יגלה את הדרך שלו עד 9 באפריל. זה לא ראוי לתמיכה ולהצבעה. גנץ לא מציע שום ניסיון מיניסטריאלי. יש לו זכויות כאיש צבא ואני מכבד אותן, אבל זה כמו לומר שאיש עסקים מצטיין יכול מחר לפקד על צה"ל. זו המערכת הפוליטית המורכבת בעולם – האם אפשר לבוא להצליח ללא ניסיון? לדעתי לא צריך להמר על עתיד המדינה".

כזכור, לפני כחודש הגיע העימות בין נתניהו וסער לשיא חדש, גם לאחר שהסתיימו הפריימריז במפלגה. בזמנו פורסם כי בסביבת נתניהו אמרו ש"אין לסער מה לצפות לתפקיד בכיר בממשלה", זאת למרות שסער הגיע למקום השלישי ברשימת הליכוד.

ימים ספורים לפני הפריימריז, אמר נתניהו למקורביו כי הוא תומך בכל המועמדים המתמודדים ברשימת הליכוד לכנסת למעט גדעון סער. בהמשך, מסרו בליכוד כי "ראש הממשלה פועל על מנת שגדעון סער לא יוביל את רשימת הליכוד. מעבר לכך הוא לא מתערב בדירוג השרים וחברי הכנסת".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *