ג'ובים ושיריונים: נתניהו ניסה לפתות חברי כנסת מימינה

נתניהו מנסה לגייס עריקים מימינה במטרה לטרפד הקמת ממשלת שמאל בראשות בנט, אחרי שיקלי, נתניהו פנה לקארה וסילמן שדחו את הצעתו.

נתניהו מנסה לגייס עריקים מימינה במטרה לטרפד הקמת ממשלת שמאל בראשות בנט, אחרי שיקלי, נתניהו פנה לקארה וסילמן שדחו את הצעתו.

גורמים בליכוד הציעו לאביר קארה להתמנות לשר הכלכלה ושריון לשתי קדנציות, תמורת עריקה ממפלגתו. "לצערי במקום לעסוק בהרכבת ממשלת ימין עסקת בגידופים אישיים כלפי נפתלי בנט. חבל", כתב קארה לנתניהו. לטענת קארה אף הוצע לו שריון במפלגה למשך שתי קדנציות, בליכוד טענו שלא הציעו לקארה דבר. "ראש הממשלה נתניהו או מי מטעמו מעולם לא נתנו שום הבטחה לאביר קארה", נכתב מטעם הליכוד, "מדובר בספין מגוחך של בנט שנועד להסיט את תשומת הלב מכך שהוא דוהר לממשלת שמאל עם מרצ והעבודה בניגוד לכל התחייבויותיו לבוחר".

במכתבו תקף קארה את נתניהו: "נכשלת בטיפול בעצמאים ובעסקים הקטנים. לפני מספר חודשים ישבתי איתך במעונך והנחתי על שולחנך רשימת רפורמות שיועילו לעסקים לצאת ממשבר הקורונה. לצערי, כשישבנו אצלך ביקשת את קולותינו מבלי שתבטיח לקדם את צרכינו".

גם ח"כ עידית סלומון דחתה הצעה מנתניהו: "אני מודה לראש הממשלה נתניהו על מבול ההצעות לתפקידים ולשריונים שהועברו אליי באמצעות שליחיו הרבים. תודה, אך לא" :

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *