גוטרמן עודד את הפצוע מ-443: "גוטמן הציל את התינוקת שלך"

יממה לאחר אסון האוטובוס בכביש 443 בו נהרגו 2 נשים חרדיות ממודיעין עילית, הגיע ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן לבתי החולים לבקר את הפצועים. בתיעוד שהגיע לידי 'אקטואליק' נראה ראש העיר החרדי משוחח עם אחד הפצועים שסובל מכוויות בכל חלקי גופו, ומספר לו על נס ההצלה בו ניצלה בתו התינוקת

יממה לאחר אסון האוטובוס בכביש 443 בו נהרגו 2 נשים חרדיות ממודיעין עילית, הגיע ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן לבתי החולים לבקר את הפצועים, תושבי העיר, ולעודד את מצב רוחם השפוף.

בתיעוד שהגיע לידי 'אקטואליק' נראה ראש העיר החרדי משוחח עם אחד הפצועים שסובל מכוויות בכל חלקי גופו, ומספר לו על נס ההצלה בו ניצלה בתו התינוקת.

גוטרמן נשמע מתאר לפצוע על האברך שחילץ את התינוקת מתוך האוטובוס: "יש ילד לגוטמן, לא גוטמן שנהרגה, עוד גוטמן שיצא כבר מבית החולים – הוא היה באוטובוס, אתה צריך להגיד לו  יישר כוח", הציע ראש העיר – והמשיך לספר: "כולם נפלו עליו – הוא הציל את התינוקת  שלך –  ויצא דרך החלון.

גוטרמן סיפר עוד כי בגלל שהוא יצא עם התינוקת דרך החלון הוא פרק את כל הכתף  – הוא הוציא את התינוקת שלך מהאוטובוס".  אתר אקטואליק נמנע מלפרסם את התיעוד בשל שמירת הפרטיות של הפצועים.

אתמול פורסם כי לנהג האוטובוס שהתהפך בכביש 443 בתאונה הקטלנית בו קיפחו את חייהם שני נשים חרדיות יש 29 הרשעות תעבורה קודמות. על פי הדיווח של רועי ינובסקי בכאן לפני 3 שנים וחצי הורשע בהסדר טיעון בחציית פס הפרדה רצוף כדי לעקוף רכב אחר; עד לפני חצי שנה היה תחת עונש שלילה על תנאי.

הבוקר, נהג האוטובוס 304 נחקר באזהרה בחשד לגרימת מוות ברשלנות ושוחרר, כמו נהג הרכב הפרטי – רשיונו נשלל ל-90 יום. במשטרה סבורים כי הנהג לא הצליח להפריך את הגרסאות של המשטרה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *