גופת הילד הישראלי שמת מצריבת מדוזה תישרף

לי ים, הילד בן ה-9 שמת בשבת האחרונה בעקבות צריבת מדוזה ארסית בחוף בקופנגן שבתאילנד לא ייטמן בישראל. וגופתו תישרף.

לי ים, הילד בן ה-9 שמת בשבת האחרונה בעקבות צריבת מדוזה ארסית בחוף בקופנגן שבתאילנד לא ייטמן בישראל. וגופתו תישרף. לירן, אביו של הילד, החליט שלא להטיס את בנו המנוח לקבורה בישראל. וזאת בניגוד להלכה.

ח"כ סימון דוידסון (יש עתיד),סיפר: "לאחר התלבטות קשה, אביו של הילד החליט לשרוף את הגופה, כמקובל בתאילנד, בטקס שייערך מחר".

בהצהרה שפרסמה משפחתו של הילד נאמר כי "ביום שבת שיחקו להם חמישה ילדים שני מטרים מהחוף בקופנגן על חסקה ישראלית שיובאה מישראל אל האי. בשעה 17:40 נשמעה קריאתו של לי-ים לעזרה. אביו וחבריו עטו בבהלה אל הסיטואציה בניסיון לעזור ללי-ים לצאת מהמים. במהלך יציאתו מהמים היה ברור כי נצרב ממדוזה ברגליו ובאזור הגב.

"במהלך הניסיון המהיר לשטוף את הצריבה בחומץ, איבד הילד את הכרתו ומיד הובא אל בית החולים שנמצא כחמש דקות מהחוף. עם הבאתו לבית החולים, עבר ניסיונות החייאה במשך 40 דקות. בשלב זה כל חברי הקהילה התקבצו מחוץ בית החולים על מנת לתמוך באב. בשעה 18:50 נקבע מותו של לי-ים בבית החולים".

המשפחה מסרה כי "בתום 24 השעות הראשונות לאחר המקרה צלחנו את כל המגבלות בשל התקופה והצלחנו למצוא פתרון להבאת הילד לקבורה בישראל. מאחר שטרגדיה זו תפסה מקום מאוד טראומטי וקשה, ההחלטה להגיע לארץ לא הייתה ב-100 אחוז נכונה עבור האב ואם הילד שאזרחית ישראלית. לכן הוחלט, לאחר התלבטויות קשות, כי לי-ים יעבור טקס שריפה במנזר המקומי שאהב, ממש מאחורי ביתו, ויוחזר אל הים שכל כך אהב".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. שישרף,גוי

    חבל על הכסף של משלם המיסים הישראלי, על גוי , סורי

    נועה |
    הגב
  2. ילד גוי

    מידיעה הילד איננו יהודי. האבא יהודי והאמא גויה.

    מאיר |
    הגב