גורם בחסדי עמרם: "יש פאניקה גדולה ברחוב החרדי"

בעקבות עליית נתוני התחלואה במגזר הכללי, גורם ב'חסדי עמרם' אומר ל'אקטואליק' כי בימים האחרונים מרגישים את הלחץ ברחוב החרדי ואנשים נכנסים לפאניקה

בעקבות עליית נתוני התחלואה במגזר הכללי, גורם ב'חסדי עמרם' אומר ל'אקטואליק' כי בימים האחרונים מרגישים את הלחץ ברחוב החרדי ואנשים נכנסים לפאניקה.

"יש פאניקה גדולה וגם ישנה עלייה במספר הטלפונים מאנשים שרוצים לדעת כיצד לטפל בחולי קורונה, לאחרים יש תסמיני חורף ולא יודעים אם זה קורונה או שפעת", הוא אומר. לדבריו, "כל בן אדם שיש לו חום יש נבהל ומתקשר לארגון לברר פרטים, זה לא היה בעבר, זה קורה בגלל הלחץ מהקורונה".

אותו גורם התייחס לפרסום של הכתב יאיר שרקי בטוויטר על כך שיש עלייה בביקוש למחוללי חמצן ואמר כי "הביקוש לחמצן נותר כפי שהיה עד היום."

בחסדי עמרם טיפלו בחודשים האחרונים באלפי חולי קורונה חרדים שנזקקו למחוללי חמצן, ויחד עם ארגוני החסד הרבים כמו 'עזר מציון' ו'יד שרה' אלפים נעזרו בהם ונמנעו ללכת לבתי חולים.

יש לציין כי בחודשים האחרונים ניכרת ירידה דרמטית במספר החולים במגזר החרדי וזאת למרות פתיחת המוסדות, בערים החרדיות נרשמו מספרים זעומים לעומת העלייה בתחלואה במגזר הכללי והערבי. הערכה ברחוב החרדי וגם בקרב מומחי בריאות כי הציבור החרדי חווה מעין חסינות עדר .

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *