גורם בלשכת רה"מ: "נתניהו העדיף לנאום עם בריסטולים"

גורם בלשכת ראש הממשלה מגיב למאמר שפרסם הבוקר (ד') נתניהו בישראל היום, בו האשים את ראש הממשלה נפתלי בנט, ואת שר החוץ, יאיר לפיד, בהפקרת ישראל מול איראן

ראש האופוזיציה נתניהו פרסם מאמר חריף ומדאיג מאוד בעיתון “ישראל היום” על החשש כי בנט יתן את ידו להסכם הגרעין האירני, לאחמ”כ קרא נתניהו “לשתף את המאמר שפרסמתי הבוקר בעיתון ״ישראל היום״ — האיראנים דוהרים לפצצה – וממשלת בנט-לפיד שותקת”.

גורם בלשכת ראש הממשלה מגיב למאמר שפרסם הבוקר (ד') נתניהו בישראל היום, בו האשים את ראש הממשלה נפתלי בנט, ואת שר החוץ, יאיר לפיד, בהפקרת ישראל מול איראן.

"דבריו של נתניהו בנושא הגרעין האיראני לא ייאמנו, אפילו בסטנדרטים שלו. הוא היה ראש הממשלה במשך 12 שנים, ועד לפני חודש, וההזנחה שלו היא שאיפשרה לאיראן להגיע לנקודה המתקדמת ביותר בתכנית הגרעין אי פעם" אומר אותו גורם, וציין כי: "במבחן התוצאה – זהו כשלון חמור. הוא יודע זאת, ומנסה לזרוק את האחריות על אחרים".

אותו גורם עקץ את יו"ר האופוזיציה ואמר כי נתניהו "העדיף לנאום עם בריסטולים ולעשות מופעי יח"צ במקום לקדם פעולות חיוניות. נאומיו כוונו בעיקר לציבור הישראלי כתעמולת בחירות, והביאו רק ליצירת אויבים, ולהרחקת תומכים. מעולם הפער בין רטוריקה למעשים לא היה גדול יותר. זו הירושה שבנט קיבל ומכאן הוא ינווט ויתקן בכל הכלים שעומדים לרשותו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *