גורמים בטבריה: מתנהלים מגעים בין 'ישראל ביתנו' לרון קובי

בימים האחרונים, על רקע הכוונה לפיזור הכנסת והליכה לבחירות חוזרות, התנהלו מגעים בין ראש העיר טבריה רון קובי לבין 'ישראל ביתנו' לשילובו של קובי ברשימה לכנסת, כך עפ"י גורמים בעיריית טבריה

 

האם ראש העיר האנטי חרדי רון קובי בדרך לכנסת? ל'אקטואליק' נודע על פי גורמים בעיריית טבריה, כי בשבוע האחרון התקיימו מגעים בין רון קובי, ראש העיר טבריה, לבין מקורביו של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, זאת בניסיון לשלב את רון קובי ברשימה לכנסת, כמי שמהווה סמל החילוניות והאנטי חרדים.

אחד העסקנים החרדים מטבריה אומר ל'אקטואליק': ה"ציבור הטברייני בסערת רגשות לפרסום הזה. מצד אחד הם ישמחו שרון קובי יעזוב את טבריה, גם אם זה יהיה לכנסת, העיקר שיהיה קצת שקט בטבריה ממנו.

"אך מצד שני", אומר לנו העסקן, "יהיה קשה לראות את הנאומים שלו בכנסת. הוא כמו אורן חזן, אבל ההיפך. הוא יחשוב 24/7 רק לעשות רע לציבור החרדי. הוא מסוגל אפילו להעביר חוק לבטל את ההנחה בארנונה לחרדים".

הגורמים טוענים כי רון קובי רמז על המגעים שלו בדברים שכתב הבוקר בפייסבוק, ביניהם כתב: "הבחירות הקרובות יעשו לטבריה רק טוב. כנראה שצריך פה מפלגת ימין חדשה שלא תכנע לכפיה החרדית. הגיע הזמן לעצור ולשנות את השיטה הזאת".

את הדברים אודות מפלגת ימין חדשה, כתב למרות תמיכה שלו בהליכוד בבחירות האחרונות לכנסת.

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חבורה של ליצנים אתם.

    זה מצחיק שאתם אומרים שהציבור בטבריה מצד אחד ישמח שרון יעזוב את העיר… אני מזכיר לכם שהוא נבחר ברוב גדול, ושהחרדים מיעוט של 20 אחוז בלבד בעיר, אנחנו אכן בסערת רגשות מהאפשרות שהוא יעזוב, אבל אל דאגה, נבחר במקומו מתמודד עם אותן אג'נדות בדיוק, השליטה שלכם בעיר הזאת הסתיימה, אם יש לכם בעיה עם זה כדאי שתארזו ותחזרו לבני ברק, צפת, בית שמש וכל ערים האחרות שהרסתם.

    אייל |
    הגב
  2. וואלה מתאימים

    לא לחינם הלך זרזיר אצל העורבץ

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. לא ניתן לאנטי חרדי להיות בקואליציה!!!!

    בושה

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב