גורמים בליכוד תוקפים את ביבי: "האובססיה נגד שקד עוד תעלה לנו ביוקר"

גורמים בליכוד תקפו אמש את התנהלות ראש הממשלה נתניהו ואת העובדה שהוא איננו מעוניין בשקד בראש 'איחוד מפלגות הימין'

גורמים בליכוד תקפו אמש את התנהלותו של ראש הממשלה נתניהו ואת העובדה שהוא איננו מעוניין באיילת שקד בראשות מפלגת איחוד הימין.

הגורמים בליכוד טענו כי חוץ מהאיבה שלו כלפיה וכלפי בנט, סקרים שערך הליכוד מצביעים על כך שהיא מגייסת יותר מנדטים מרפי פרץ, ונתניהו מעוניין בליכוד גדול כשלצידו מפלגת ימין שלא תנגוס בליכוד.

לפי הסקרים, שקד לוקחת כשלושה מנדטים מהליכוד. אבל במפלגת השלטון חוששים כי מהלכי משפחת נתניהו נגד שקד, שנחשבת לאהודה גם בקרב מצביעי ליכוד, מוגזמים.

"קודם נתניהו סירב לשריין אותה ועכשיו הוא מתערב כדי שהיא לא תעמוד בראש. האובססיה נגד שקד בסוף תעלה לנו ביוקר", צוטטו הגורמים הבוקר ב'ידיעות אחרונות'.

כזכור, אמש דווח כי אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, ביקשה ממיכל פרץ, רעייתו של יו"ר איחוד מפלגות הימין, רפי פרץ, שלא יוותר על המקום הראשון ברשימה לטובת איילת שקד.

השתיים שוחחו על רקע המגעים לריצה משותפת בימין. גם ראש הממשלה עצמו ביקש זאת משר החינוך פרץ, כששוחח עמו אמש, והשניים צפויים להיפגש הערב. בשיחה עם פרץ אמר נתניהו כי שקד לא תוסיף מנדטים לאיחוד מפלגות הימין.

בנוסף, נתניהו לחץ על פרץ להחזיר למפלגתו את "עוצמה יהודית". בלשכתו של נתניהו סירבו להתייחס לפרסום.

מטעמה של שרה נתניהו נמסר: "שרה נתניהו ורעיית השר פרץ נפגשו בחטף ובאקראי בחתונה רבת משתתפים. השתיים התחבקו קצרות כשסביבן קהל גדול וקבעו להיפגש בהמשך. הטענה על פרטי השיחה שלכאורה התקיימה היא בדיה וסיפור מעשייה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *