גוש חוסם של איש אחד: הצבעה לליברמן היא הצבעה בעד בחירות בפעם הרביעית

כולם אשמים בפארסה הפוליטית שאליה נקלעה ישראל: גם בנימין נתניהו וגם בני גנץ. אבל אדם אחד משגע את המדינה כולה – ונראה שהוא נהנה מזה: אביגדור ליברמן הוא נער הפוסטר של ממשלת המעבר הנצחית.נתראה בקלפיות במרץ – וכנראה שגם בספטמבר, כך כץב היום הפרשן הפוליטי של "ישראל היום"- מתי טוכפלד, בטורו שבעיתון.

טוכפלד הוסיף ואמר כי המבוכה שכל אחד ואחד מרגיש כתוצאה מהתנהלות המערכת הפוליטית בשנה האחרונה ככל הנראה לא תגיע לשיאה עם פיזור הכנסת מחר בלילה – בפעם השלישית בתוך שנה – אלא במערכת הבחירות הרביעית שכבר נראית באופק אי שם בתחילת חודש ספטמבר 2020.

לפי הסקרים ולפי כל ההערכות, הפארסה שהתגלתה במלוא עוצמתה מול עינינו כעת, תחזור על עצמה שוב בתחילת חודש מארס, אז יבקשו הפוליטיקאים שוב את אמון הציבור בבחירות כלליות. ראשי המפלגות ותומכיהם יכולים לנהל על גבנו את קרב ההאשמות הידוע כאוות נפשם. זה לא ממש משנה את העובדה שבעוד שלושה חודשים נחזור בדיוק לאותה הנקודה ונקשיב לאותן האשמות ואותם ויכוחים חסרי תוחלת, כל הדרך לקלפיות – פעם נוספת.

את האמת צריך לומר: כולם אשמים. גם בנימין נתניהו, גם בני גנץ, גם אביגדור ליברמן וגם כל היתר. כל אחד מהשחקנים המרכזיים והצדדיים תרם את חלקו למצב שנוצר, וכולנו משלמים את המחיר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *